ViViD розробила сміливе рішення, яке у позитивному ключі розкриває інтимну проблему молочниці

Команда креативної агенції ViViD створила серію яскравих відеороликів у стилі стоп-моушен для нової рекламної кампанії препарату Клофан (група компаній Кусум)

Комментарии 1289

В основу комунікації ліг інсайт, що молочниця - це дуже інтимна проблема і тому багато жінок займаються самолікуванням. Команда ViViD розробила сміливе та нестандартне рішення, яке у позитивному ключі розкриває інтимну проблему.

У рекламну кампанію увійшли  5 відеороликів для TV та digital каналів, з яскравим та стильним концептом і  метафоричними образами, які у різних ситуаціях  звертаються до внутрішніх емоцій жінок. Адже молочниця приносить стільки неприємних відчуттів, що без бурі емоцій тут не обійтися. І показують, що не варто тратити час на неефективні способи лікування молочниці, якщо є Клофан.

Слоган кампанії: Клофан - лікуй молочницю за один день!

 TV_Klofan_Box_20sec
 TV_Klofan_Forum_20sec
 TV_Klofan_Shop_20sec
 TV_Klofan_Yellow_20sec
 TV_Klofan_Yoga 20sec

Група компаній “Кусум”:

Анжела Гребенюк, продакт-менеджер

Марина Малатчева, менеджер по рекламі

Креативна агенція VIVID:

Наталія Бороніна, директор

Катерина Оверко, креативний директор

Андрій Лазаренко, креативний копірайтер

Артем Гуць, аккаунт-менеджер

Команда Because Production:

Анатолій Крапівін, генеральний продюсер

Тетяна Чайковська, виконавчий продюсер

Марія Оз, режисер

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie