Команди групи 1+1 media об'єдналися в Big Brave Events

Команди групи 1+1 media — Big Entertainment Shows, підрозділи маркетингу та PR — об'єдналися в ініціативу Big Brave Events для реалізації заходів міжнародного масштабу.

Коментарі 1065

Головна мета такої колаборації — наближення Перемоги та консолідація всього світу навколо драматичних подій в Україні. 

 video

До повномасштабної війни рф в Україні команда Big Entertainment Shows 1+1 media втілювали найбільші телевізійні проєкти на українському телебаченні — «Голос країни», «Голос. Діти», «Танці з зірками», «Ліпсінк батл», «Маскарад». Проте з початком російського вторгнення підрозділи медіагрупи розпочали роботу над найбільшими телемарафонами в історії телебачення Save Ukraine та Embrace Ukraine, великими благодійними перфомансами та концертами, завдяки яким сумарно вдалося зібрати понад 100 000 000 грн на вирішення важливих гуманітарних і медичних проблем в Україні.

Серед цих заходів — три міжнародні благодійні телемарафони у Варшаві, Берліні й Амстердамі, серія благодійних матчів київського «Динамо» — 10 матчів з художніми перформансами у низці європейських країн, а також благодійний концерт гурту «Океан Ельзи» в київському метро. 

«У межах ініціативи Big Brave Events ми реалізовуємо проєкти міжнародного рівня, причому здатні робити це в дуже стислі терміни. Вже неодноразово від європейських колег ми чули фрази на кшталт: «це неможливо!», «як вам це вдасться?», проте ми щоразу втілювали масштабні задуми в життя. Наша експертиза — це великі шоу різного наповнення, які Вражають, Надихають та Змінюють», — коментує Володимир Завадюк, керівник департаменту Big Shows 1+1 media та ініціативи Big Brave Events.

Нині команда Big Brave Events займається розробкою двох масштабних колаборацій з міжнародними мовниками, про які стане відомо згодом, та готова реалізовувати спецпроєкти, які наближатимуть нашу Перемогу, спільно з партнерами з інших країн. 

«Ми отримали потужний фідбек від аудиторії та слова підтримки для українців, що є дуже важливим в такий надскладний час. Тепер маємо чималу експертизу в створенні подібних ініціатив і готові масштабувати наш досвід», — прокоментувала Тетяна Трегобчук, керівниця департаменту корпоративних комунікацій 1+1 media.

Надалі команда зосередиться на розробці концепції онлайн і офлайн івентів та їхньої подальшої реалізації на різних майданчиках і територіях; розробці маркетингової стратегії проєктів і PR-супровід кампаній; комунікації із зірками, лідерами думок, політиками щодо участі в міжнародних заходах і проєктах; розробці повного пакету промо матеріалів для ефективного просування проєкту (промо-ролики, постери, креативи для соц.мереж та сайтів) тощо. 

«Для усіх великих благодійних проєктів, над якими працювала команда маркетингу в синергії з іншими підрозділами компанії та партнерами, ми створили велику кількість креативних матеріалів, завдання яких — побудувати якісний діалог з європейською аудиторією. Нам це точно вдалося, про що свідчать результати охоплення проєктів та відгуки від глядачів. Такий досвід є неоціненний, і, що важливо, ми можемо ділитися цим з колегами з інших країн, адже в такі короткі терміни запускати масштабні кампанії — це завжди шалений виклик», — коментує Наталія Вовк, директорка з маркетингу 1+1.

За матеріалами пресрелізу 

Обговорити з іншими читачами:
Погода