Компанія 46 Parallel Wine Group випустила до Великодня «Кагор український» з білою етикеткою

Майстри компанії 46 Parallel Wine Group презентують до Великодня «Кагор український» від «Apostrophe» — першого українського емоційного бренду вин.

Комментарии 941

Вперше традиційний напій Великодня втілює характер свята не лише у смаковому ансамблі, але й у зовнішньому вигляді пляшки, що вирізняється білою, урочистою етикеткою.

«Для нашої команди завжди принципово приємно вражати нашими винами не лише через їх вишукану органолептику, а й за допомогою їх стильного зовнішнього оформлення. Так народилась ідея створення етикетки «Кагору українського» у білому, витонченому виконанні. 

Чому білому? Тому що Великдень – це світле свято. І я ніколи не могла зрозуміти, чому настільки ошатний напій подекуди «одягають» у траурно-ритуальні етикетки. Таке враження, що наближаються не світлі родинні свята, а якийсь апокаліпсис і світ померкне у темряві. Але не з нами! Ми за щастя, за радість, за світлі та позитивні емоції. Про це, власне кажучи, наш бренд Apostrophe», — говорить Анна Горкун,  засновниця компанії 46 Parallel Wine Group.

«Кагор український» належить до кріплених десертних вин і має насичений темно-червоний колір та виразний, солодкий смак. Виготовлене з купажу сортів винограду Каберне Совіньйон, Одеський чорний та Сапераві, які в тандемі дають розмаїтий аромат вершків та інжиру, молочного шоколаду та чорносливу. А його щільність і терпкість формують особливе тіло вина, яке розкривається поступово, ковток за ковтком. Букет смаку та аромату ідеально доповнює ті світлі емоції, що наповнюють усіх нас на Великдень.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода