Компанія Avon разом з Kantar провели Всеукраїнське дослідження жінок: перші результати

Щастя для жінок поняття нестабільне: кожна 3-тя українка як щаслива, так і нещаслива однаково. Щасливими себе назвали 59% жінок, а дуже щасливими — лише 14%. 6% швидше нещасливі, а абсолютно нещасливі — 2% українок.

Комментарии 1410

Ось уже 135 років Avon ставить інтереси жінки понад усе. Компанія підтримує дівчат та їхнє прагнення бути щасливими й здоровими, успішними й фінансово незалежними, створюючи красу, доступну кожній. Щоб зрозуміти українок ліпше, Avon провела масштабне національне дослідження про сучасну жінку, в якому взяли участь 1000 респонденток у віці 18-65 років.

Дослідження свідчить, що щасливими українок роблять передусім близькі люди: здорові рідні й близькі (58%), спілкування зі своїми дітьми (38%) і коханий чоловік (38%). Серед важливих чинників також відпочинок і подорожі (35%), добробут (32%).

До того ж сім’я — також головний чинник того, що жінки відчувають себе нещасливими. Нещасливі українки через сімейні проблеми, пов’язані з партнером і/або дітьми. Особливо це актуально для жінок 45-54 років. На 2-му місці — здоров’я та матеріальні труднощі. Українки 18-34 років зізнаються, що нещасливі через те, що ще не досягнуто багато цілей, не зреалізовано мрії та бажання.

Можливо, саме з цим пов’язаний той факт, що тільки 15% українок нічого б не змінювали в житті. Кожна 3-тя, якби була змога щось змінювати, присвячувала б більше часу своєму здоров’ю, кожна 5-та — сім’ї.

Зі здоров’ям також пов’язані мрії українок: уже починаючи з 25 років, вони мріють про хороше самопочуття (65%). Також жінки хочуть багато подорожувати: у цьому зізналися 50% опитаних. Кожна 3-тя мріє про своє житло, кожна 5-та — мати свій бізнес. У середньому кожна українка має дві мрії, водночас з віком жінки мріють дедалі менше.

На щастя впливає рівень стресу в нашому житті. Українки зазначають, що кожна 5-та відчуває його щодня. Однаково він пов’язаний із сім’єю (52%) і роботою (51%) — це ключові чинники такого стану.

Із сім’єю пов’язані найбільші страхи українок: 60% бояться втратити рідних, 52% — що близькі захворіють. Кожна 3-тя боїться злиднів і невизначеності. Кожна 4-та українка у віці до 35 років боїться не самореалізуватися. Кожна 4-та серед основних страхів називає самотність. Серед хвилювань у дівчат — і страхи про зовнішність. Ключовим страхом, пов’язаним з красою, є страх набрати зайву вагу, а також постаріти.

Про дослідження

Компанія Kantar на замовлення Avon провела  в серпні 2020 року «Всеукраїнське дослідження жінок». Мета дослідження: визначити найвагоміші для українок можливості та перешкоди і допомогти їм. В опитуванні взяли участь 1000 респонденток, жінок 18-65 років, представлених репрезентативно населенню України за віком, регіоном, типом населеного пункту.

Avon — бренд року в Україні. Завдання компанії — створити найліпші вирішення й можливості для жінок. З 2019 року Avon анонсувала глобальну платформу — «ЗарадиНеї», яка покликана поліпшувати життя 100 мільйонам жінок щорічно. До 2030 року Avon на глобальному рівні працюватиме для того, щоб жінки всього світу мали рівні можливості для ведення бізнесу, відчували себе захищеними, були здоровими й вільними від тиску стереотипів про красу. У вересні 2020 року компанія в Україні зробила ребрендинг. У комунікації «Ось, що я можу» Avon надихає жінок на те, чого від них зазвичай не чекають — змінювати своє життя й бути успішними одночасно в усіх важливих ролях: мама, дружина, професіонал.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода