Компанія Fotomonitor провела перший з початку війни моніторинг зовнішньої реклами

Моніторинг був проведений в м Києві по всім форматам за виключенням зупинок громадського транспорту та LED носіїв. Моніторинг був проведений методом послідовного обходу, з фіксацією інформації про стан носія, та розміщення реклами. Всього в моніторинг потрапило близько 8 000 носіїв.

Коментарі 1039
Фото: depositphotos.com
Фото: depositphotos.com

Моніторинг показав, що потреба в зовнішній реклама є  навіть в такі непрості часи, як зараз. Ринок потроху оговтується від кризи 24.02.22 і нарощує об’єми. Звичайно багато носіїв занедбано, але більше половини було задіяно під ту або іншу рекламну кампанію.

Цікаво відзначити, що інтернет портали, та сайти онлайн послуг активно використовують зовнішні носії для залучення  нових користувачів, що зайвий раз доводить ефективність та надійність цього каналу спілкування.

Наступна хвиля збору інформації буде проведена в квітні, в подальшому ми збираємось розширити географію збору даних. 

Віримо в нашу перемогу, в наші Збройні Сили. Слава Україні.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода