Компанія Вітмарк-Україна запустила рекламну кампанію в підтримку продуктової лінійки Jaffa Smoothy

UTC FILM PRODUCTION створила для цього серію роликів, в яких розповідаються історії про людей та їх оточення, що обрали смузі Jaffa в якості свого перекусу

Комментарии 2066

Jaffa Smoothy – це фруктово-ягідні пюре для швидкого перекусу в зручному форматі пауч, що не містять доданого цукру та консервантів.

Завданням агенції було створити відеоролики, що розкривають переваги продукту. Для цього креативна команда вирішила зануритися в дитинство і згадати моменти, коли ми бачили в когось щось нове, невідоме нам і дуже смачне. Або ж навпаки, самі були власниками такого крутого смаколика. Згадайте, як завжди хотілося спробувати хоч шматочок, а власник нізащо не хотів ним ділитися і постійно придумував якісь чудернацькі відмовки.

Звідси виникла ідея, що Jaffa Smoothy перетворює тебе на справжню «жадіну-смузядіну», яка не хоче ділитися ним і придумує для цього абсурдну аргументацію.

Креативщики разом з маркетинговою командою Вітмарк-Україна та UTC FILM PRODUCTION вирішили реалізувати це в серії роликів побудованих в стилі сіткому з уже знайомими акторами, які знімалися в роликах для функціональних напоїв Jaffa Vital. Всі три ролики вдалося реалізувати за одну знімальну зміну. А це був ще той виклик, адже потрібно було показати різні історії взаємодії героїв та споживання продукту. Для цього знімальна група змінила три різні локації: кухню у коворкінгу та магазин одягу художники-постановники створили прямо в знімальному павільйоні, а для третьої історії підібрали справжній тренажерний зал.

Щоб акцентувати увагу глядачів на тому, що Jaffa Smoothy – це перекус і саме їжа, а не напій, використали оригінальний прийом і прямо на пекшоті показали, як герой жує, а не п`є смузі, адже смузі насправді - це їжа. Залишалося лише додати кілька яскравих штрихів та впізнаваних кольорів, щоб бути інлайн з основною лінійкою Jaffa, що й було зроблено вже на етапі пост-продакшену. Смачного вам перекусу!

 video
 video
 video
За матеріалами прес-релізу.
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода