Комплекс хорошої пропозиції від KFC, Raketa та WIFIBAR Platform

Кейс, як правильно поєднувати продукцію з сервісом доставки та рекламою в місцях продажу, щоб збільшити кількість замовлень

Комментарии 38694

Сучасний користувач все менше реагує на традиційну рекламу, тому за його увагу потрібно боротись, швидко адаптуючись до нових умов. WIFIBAR Platform ділиться з вами успішним кейсом, який реалізований разом з сервісом доставки Raketa та рестораном швидкого харчування KFC.

В період карантину ми вміло тримаємо дистанцію та обмежуємось в кількості контактів, але відтепер, завдяки сервісам доставки, ми можемо влаштовувати справжній ресторан з улюбленими стравами у себе вдома, в офісі або під відкритим небом, ні в чому собі не відмовляючи.

Саме це й стало причиною запуску спільного рекламного кейсу з Raketa і мережею ресторанів KFC на WIFIBAR Platform. 

Суть кейсу в тому, що гості мережі KFC при підключенні до Wi-Fi за допомогою WIFIBAR Platform бачать статичний банер, на якому зображені гарні та соковиті  крильця від KFC. Крім того, користувачі отримують повідомлення про те, що цю смакоту тепер можна з'їсти прямо вдома з допомогою Raketa, бо вона «доставляє саме ту курочку». 

Ось як цей банер виглядає на різних гаджетах при підключенні:

Залежно від типу пристрою на екрані з’являється відповідний Full Screen баннер, контакт з яким проходить протягом 7 секунд, після чого у гостя закладу на гаджеті з’являються кнопки переходу –  «Замовити» та «Поїм іншим разом».

Таким чином у цьому процесі користувачу надається свідомий вибір реакції на рекламне повідомлення.

Натискаючи на кнопку «Замовити» гість перенаправляється на сторінку, де можна скачати мобільний додаток Raketa. Якщо програму вже встановлено, то відкривається сам додаток, де користувач бачить KFC на головному екрані. Кнопка «Поїм іншим разом» закриває банер і більше не заважає отримувати доступ до всесвітньої мережі.

Реакція відвідувачів на такий контент KFC була неперевершена – середній СTR досяг 23%. Це означає, що майже кожен четвертий зацікавився доставкою соковитої курочки. 

Що могло вплинути на подібну реакцію користувача? По-перше, варто відмітити що рекламний контент відображається з прив’язкою до конкретної геолокації ­­– ресторану KFC. Це дозволяє розміщувати пропозицію сервісу доставки Raketa з відповідним контентом. Таким чином, гості ресторану під виглядом реклами отримують дійсно цікаву та корисну інформацію.

Подібний таргетинг та нішевий підхід значно збільшили позитивну реакцію користувача.

По-друге, потрібно відмітити подачу самого контенту, механіка 100% Full Screen і затримка рекламного повідомлення на 7 секунд дозволяє повноцінно зчитати рекламне повідомлення без прихованих або маленьких хрестиків для закриття. В результаті користувач розуміє, що пропонується на рекламному повідомленні.

По-третє, є важливою поява кнопок і чесний усвідомлений вибір користувача про те, чи цікавий йому цей контент чи ні.

Таким чином, комплекс хорошої пропозиції від KFC, якісного сервісу від Raketa та ситуативного макетингу, а також можливості показати контент в точці продажу від WIFIBAR Platform призвело до: високого залучення користувачів на локації; високого відсотку реакції і зацікавленості пропозицією; високих показників залучення користувачів до послуги, яку рекламували; підвищення ефективних показників конверсії по CDJ для бренду.

Також, варто відзначити,  що окрім ефективної комунікації через Wi-Fi, WIFIBAR Platform змогли зрозуміти чим цікавляться користувачі в KFC:

  • ­основними інтересами відвідувачів є новини, знижки, покупки онлайн, їжа і напої та розваги;
  • основні професії відвідувачів пов`язані зі сферами: офісний працівник, фінанси, дизайн, маркетинг і реклама, медицина, бізнес і менеджмент.

Статистика та аналітика рекламного контенту про доставку від KFC показала, що переглядали рекламний контент в основному зі смартфонів – 93%. А ОС пристроїв ділилися в такому відсотковому співвідношенні: Аndroid – 62%, iOS – 32%.

Виявилось, що основна вікова категорія покупців KFC – це молоді люди віком 25-34, що становить 41%.  На другому місці ­– люди віком 18-24, їх 23% від загального числа користувачів.

Також,  користувачі, які зацікавились повідомленням зі соковитими курячими крильцями, і перейшли по кнопці «Замовити», завдяки UTM та скритих пікселів, згодом «наздоганяли» ремаркетингом в браузері. Таке собі нагадування про те, що щоб смачно поїсти улюблені страви – не обов’язково йти до ресторану – Raketa доставить смакоту де б ви не були.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie