«Зберіть свій динопарк» — це мандрівка, яка починається одразу біля полички в магазині і не відпускає протягом трьох місяців. Так само, як і сюрпризи-відкриття, живісінькі дино у доповненій реальності та цілком реальні подарунки.
Щасливчики, які наважаться на цю пригоду, можуть:
- зібрати колекцію стереоваріо карток із «наймімішнішими» дино у світі;
- оживити найбільших велетнів планети в AR! (от кому ще доводилося годувати брахіо чи підійти на відстані руки до тиранозавра?);
- зробити мільярд спільних фото з динозаврами усіх форм та розмірів;
- дізнатися багато нового, цікавого і класного про дино;
- ну і регулярно вигравати гарантовані подарунки, звичайно, теж J
«Таке промо вдалось, що самі собі заздримо! Купуємо упаковки, скануємо коди, обмінюємося картками, наче нам знову по сім, заповнюємо альбоми, вже наосліп розрізняємо різних «…заврів» та на зубок знаємо, що птеродактилі – не дино. А ще віримо, що вам і вашим малюкам точно зайде! Вперед за акційними упаковками Барні: попереду стільки диновідкриттів!», – зазначив Анатолій Давидов, креативний директор Leo Burnett Ukraine.
«Ми прагнули створити красиву, об’ємну пригоду, в яку учасникам захочеться по-справжньому поринути на декілька місяців. І результати запуску свідчать, що нам це вдалося. Радісно, що те, у що вкладено стільки любові та зусиль, знаходить такий щедрий відгук. Дино не просто миттєво ожили, але й оживили інтерес аудиторії!», – ділиться Оксана Дубик, старший копірайтер агенції.
Усього бренд «Барні» приготував 4 мільйони упаковок ласощів із динокартками, більш як 6 000 подарунків, що можна отримати протягом 3 місяців (квітень-червень 2021 року) в Україні, Грузії, Азербайджані та Молдові*.
Нагадаємо, Leo Burnett Ukraine входить у ТОП-5 креативних агенцій України за результатами Національного рейтингу креативності та майстерності 2021 і знаходиться у складі комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine. Більш детальна інформація – на сайті.
*Увага, умови акції в різних країнах можуть відрізнятись. Звертайте, будь ласка, увагу на промоінформацію, зазначену на упаковці продукту, придбаного у країні вашої резиденції, й переходьте на зазначену адресу сайту із правилами акції.
«Барні», Монделіз Україна :
Анна Суботіна, старша бренд-менеджерка категорії «бісквіти» в Україні, Білорусі, Молдові, Центральній Азії & Кавказі
Олена Бородина, бренд-менеджерка «Барні» в Україні, Білорусі, Молдові, Центральній Азії & Кавказі
Leo Burnett:
Анатолій Давидов – Creative Director
Влада Шаповалова – Senior Art Director
Оксана Дубик – Senior Copywriter
Анастасія Городецька – Digital Art Director
Світлана Загідько – Managing Director
Вікторія Лютаєва – Account Director
Наталя Томсон – Designer
Маргарита Марушевська – Designer
Ганна Базиленко – Copywriter
Роман Буцев – Junior Copywriter
Наталія Генш – DTP Specialist
Production partners
AR розробка та 3D: Skywell Software
Розробка вебсайту: Postproduction & Digital
За матеріалами прес-релізу