Комунікаційний перезапуск головного банку країни

Banda презентує першу масштабну рекламну кампанію для ПриватБанку.

Комментарии 1256
ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, першим запровадив ApplePay і FacePay, першим розробив міні POS-термінали, які можна всюди носити з собою. Та й взагалі ПриватБанк першим тестував усі нові банківські фічі в Україні.

А ще, говорячи про ПриватБанк, точно будуть звучати “най-” слова: найприбутковіший, наймасштабніший, найуспішніший банк з найчисленнішою аудиторією. І ще багато “най-”, в тому числі і той, який найбільше критикують.

Так відбувається, бо картка ПриватБанку є майже у кожного, а фраза “скинь на Приват” вже стала народною. Але чим більше юзерів, тим більше щодня перевіряють твою роботу. Клієнти відслідковують кожен баг та пишуть пости у соцмережах щоразу, коли щось зависло у Приват24. І насправді це стимулює до розвитку, адже не критикують тільки тих, хто нічого не робить.

ПриватБанк робить більше за всіх, але мало про це говорить

За час існування ПриватБанку виросло нове покоління українців. Їхнє становлення проходило разом із становленням банку. Приватом користувалися їхні батьки. На Приват їм приходила перша стипендія або навіть перша зарплатня. Він завжди був десь поруч, але не розмовляв із ними як бренд.

В той самий час банк постійно запускав і запускає безліч нових проектів та інновацій, але рідко підтримує їх масштабними рекламними кампаніями.

Тож банк, який не має проблем з впізнаваністю, але прагне змінити стиль рекламних комунікацій з мільйонами юзерів по всій країні, звернувся по допомогу до креативного агентства banda.

Перезапуск та нова бренд-стратегія

Банку-гіганту потрібен був комунікаційний перезапуск. Треба було створити нову людяну та дружню комунікацію для бренду.

ПриватБанк — унікальний клієнт, клієнт-челендж, один із стовпів державної економіки. Але цей досвідчений гравець дуже потребував креативних ідей. Тому команда banda попрацювала над тим, щоб віднайти роль бренду та показати його справжність.

І тоді стало зрозуміло, що впродовж усіх 28 років ПриватБанк просто бере і робить: не чекає з моря погоди, не розводить демагогію, а багато й невпинно працює. Звідси народився новий слоган — “беремо і робимо”.

“Тепер ми разом з banda будемо розповідати про те, що саме бере і робить ПриватБанк. Перша масштабна кампанія починається з самоіронічного ролику. В ньому банк не боїться жартувати над собою і від душі дякує усім, хто критикує, і тим самим робить його кращим,” — коментує Вікторія Губіна, директорка з маркетингу ПриватБанку.
 video
На підтримку основної комунікації також випустили короткі формати. Вони працюють як іще одне нагадування про ПриватБанк, яким ми користуємось щодня, але не помічаємо, як це зручно.
 video
 video
 video
Зовнішню рекламу розробили вже згідно з основною стратегією. Саме з бордів по всій Україні починається фактологічна та зрозуміла розповідь про все, що бере і робить ПриватБанк.
Дизайн спеціально зробили мінімалістичним і сміливим. Підібрали візуально цікаві об’єкти, які доповнюють копірайтинг, і обрали яскраві неофіціозні кольори.
Трансформація ПриватБанку відбувається не тільки в рекламі. banda вирішили зробити його людянішим і сміливішим. Тому разом із командою банку креативники оновили його візуальний стиль, створили новий tone of voice бренду та пропрацювали усі матеріали. Ось лише декілька прикладів того, як буде виглядати та звучати новий ПриватБанк:
Головний банк країни оновлюється. Далі буде. Беремо і робимо.

Privat

Marketing director — Вікторія Губіна
Head of advertising department — Марія Шатохіна
Head of Digital Marketing Department — Олексій Попов
Head of copywriting center — Бихно Олександр
Head of Design-center — Масюкевич Алла
Advertising manager — Леся Костенко
Advertising manager — Анна Бутенко

Banda

Creative Director — Олександра Дорогунцова
Creative Director — Ярослав Сердюк
Product Owner — Марина Кунєц
Product Owner — Іра Пікалова
Junior Product Owner — Настя Полікарчук
Senior Strategist — Настя Печериця
Art Director — Ілля Почкун
Senior Copywriter — Роман Гурбанов
Senior Designer — Іван Симоновський
Junior Designer — Олексій Приліпка
Junior Designer — Сергій Доброрєз

Electric Sheep Film

Director — Shiny Brilliantstar
DOP — Антон Фурса
1st AD — Аліна Краснянська
Executive producer — Андрій Копоц
Producer — Наталія Романюк
Art Director — Олена Ємельянова
Costume designer — Стас Ралко
Sound — Baker Street
Post-production — Camaradas
Edit — Вікторія Дворнікова

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie