Комунікації в часи пандемії, як боротися з дезінформацією, зрозуміти нові потреби людей та чинити соціальний вплив

Форуму з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021 оголошує програму форуму

Комментарии 1373

Події 2020 року були настільки божевільними, що ми можемо витратити на їх вивчення і аналіз решту часу до кінця 2021 року, але краще подумати про те, як адаптуватися до нової реальності. Цьому і присвячена програма другого Форуму з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021, який відбудеться 2–3 лютого 2021 року під егідою Програми з питань підтримки громадянського суспільства Представництва ЄС в Україні, Програми сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні, та Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ). Співорганізатор події — компанія IdeasFirst.

Зокрема у програмі приділено увагу темам, які допоможуть ефективніше комунікувати в часи пандемії, чинити спротив інфодемії, підтримувати ментальне здоров’я, аналізувати та враховувати поведінкові інсайти, прогнозувати нові потреби й очікування людей, щоб залишатися на одній хвилі з тими, на кого спрямовані соціальні комунікації.

Відомий британський вчений та письменник, професор поведінкових наук Лондонської школи економіки та політичних наук Пол Долан стане кейноут-спікером на SHKALA 2021. Про свій виступ із темою «COVID-19 змінить світ набагато менше, ніж прогнозують зараз»‎ він говорить: «Помилкові наміри та прогнози, застосовані на індивідуальному рівні, будуть помилковими і на рівні суспільства. Зрозуміло, що в результаті пандемії відбудуться деякі суттєві зміни: наприклад, зараз ми більше працюємо з дому і менше подорожуємо чи літаємо у справах, але багато речей на початку вже наступного 2022 року будуть багато в чому схожими на початок 2020-го. Якщо ми дійсно хочемо значних змін, ми повинні вийти за рамки лише намірів і перейти до докладних планів реалізації своїх задумів. У моєму виступі на SHKALA 2021 ми з вами дослідимо ваші очікування та плани у контексті трансформації світу після ковіду».

Не менш важливою темою форуму стане питання контролю інфодемії. На нього відповість кейноут-виступ «Вакцинація від дезінформації» Ангуса Томсона, старшого радника з соціально-поведінкових наук у сфері імунізації головного офісу UNICEF (Ліон). Професор Томсон не тільки зробить огляд впливу дезінформації на рішення людей щодо вакцинації, але й надасть рекомендації щодо створення національної стратегії та плану дій з управління дезінформацією.

Продовжать обговорення питання контролю якості інформації, фактчекінгу в медіа, спростування фейків та чуток участники панельної дискусії «Як вижити в часи інфодемії?»‎ Майкл Щур, засновник «Телебачення Торонто»,‎ Максим Скубенко, лідер та редактор проєкту VoxCheck, та Андрій Кулаков, програмний директор Internews Україна. Модерувати панель буде Анна Суходольська, керівниця відділу соціальних і поведінкових комунікацій ЮНІСЕФ Україна.

Розібратися із новими звичками та очікуваннями майбутніх споживачів допоможе кейноут-спікер форуму Ерік Смет, старший аналітик з пошуку трендів TrendWatching (Амстердам), який очолює департамент аналізу трендів легендарної trend-solution-агенції TrendWatching.

Скласти портрет сучасного українця та перетворити його на дієві інсайти за допомогою нейромаркетингу й аналітики даних — про це будуть говорити у своїх виступах Катерина Ільченко, керівний партнер нейромаркетингового агентства Neuro-knowledge, і Олена Рибій, старша програмна фахівчиня Програми сприяння громадській активності «Долучайся!»‎ (USAID/ENGAGE).

Щоб розібратися з роботою мозку під час кризи, способами адаптації і кращими комунікаційними ідеями, що впливають на зміну поведінки і звичок суспільства у 2021 році, ми запросили на форум іще одного кейноут-спікера — доктора Ніколаоса Дімітріадіса — професіонала у сфері нейропсихології та консультанта з поведінкових комунікацій, CEO TrizmaNeuro (Белград). Він поділиться своїми напрацюваннями на тему «Ваш мозок і криза: як адаптуватися і розвиватися у скрутні часи».

На форумі буде піднята тема ментального здоров’я, що загострюється через пандемію, невизначеність і локдауни, які впливають на психічне здоров'я населення. Під час сесії “Здорові комунікації про психічне здоров'я” експерти з України та Британії поділяться кейсами і практичними порадами, які допоможуть цю ситуацію змінити. Сью Бейкер, глобальна директорка агенції Time to Change (Лондон), розповість про міжнародний досвід того, як долати стигму і для чого залучати людей з досвідом проблем з психічним здоров'ям у комунікації. А Наталя Ольберт-Сінько, керуюча партнерка Be—it Health & Social Impact agency, One Philosophy Group, на прикладі українського кейсу проаналізує, які комунікації навколо теми психічного здоров'я працюють, а які — ні і чому.

Заглибитися у практичну частину соціального впливу можна буде під час виступу guest-спікера SHKALA 2021 Сари Ісаак, директора зі стратегії та планування Marketing for Change Co (Орландо), яка розповість про «Комунікації в часи COVID-19: як використати поведінкову науку у своїй роботі»‎. Вона працює більше 10 років на стику досліджень, стратегій, залучення суспільства та творчості, і перетворює розуміння аудиторії на проривні кампанії, які змінюють світ. А також під час виступу Ярослава Ведмідя, засновника Postmen, який розкриє тему «Ідеї, що спроможні захопити молодь. На прикладі кейсів Date with Art, Сoronamania». Та Ірини Метньової, засновниці та креативної директорки Vandog Agency, яка розкриє тему «Ефективна соціальна кампанія – випадковість чи запрограмований успіх?».

На форумі також передбачені інтерактивні панельні дискусії на теми:

  • «Комунікаційні рішення для боротьби з пандемією: уроки, висновки, рішення». Модератор – Євген Глібовицький, засновник експертної компанії pro.mova
  • «Як вижити в часи інфодемії?»‎, яку буде модерувати Анна Суходольська, керівниця відділу соціальних і поведінкових комунікацій ЮНІСЕФ Україна
  • «Бізнес та глобальні соціальні виклики: які проєкти потрібні суспільству сьогодні?». Модераторка – Марія Мєлкова, керівниця напрямку партнерств та фандрейзингу ЮНІСЕФ Україна
  • «Здорові комунікації про психічне здоров'я». Модераторка – Наталя Ольберт-Сінько, керуюча партнерка Be—it Health & Social Impact agency, One Philosophy Group
  • «Як комунікація соціального підприємництва спричиняє суспільні зміни?»‎, модератором якої буде Максим Саваневський, керуючий партнер агенції social impact комунікацій plusone
  • «Стійкість і навколишнє середовище: фокус на цілі сталого розвитку». Модераторка – Наталія Боярчук, партнерка в активаційній агенції Adsapience, співзасновниця Earth Day Ukraine
  • «Криза освіти: наслідки пандемії чи втома системи?» за модерації Дениса Блощинського, засновника проєкту «З країни в Україну», керівника івент-агентства «42»
  • «Нові рішення та найкращі стійкі практики для розвитку креативних індустрій». Модераторка – Лариса Мудрак, СЕО Family Business Network Ukraine, президент Win Win Communications

«Криза COVID-19 виявила гостру потребу в точній, ефективній та фактологічній комунікації. Тому в цьому році ми вирішили перезавантажити форум SHKALA, і організувати унікальний захід для комунікаційників громадянського суспільства, органів державної та місцевої влади, а також бізнесу. В рамках івенту ми плануємо зібрати онлайн передових фахівців і неймовірно надихаючих спікерів. Ми віримо, що Форум запропонує нові ідеї для співпраці між представниками організацій громадянського суспільства, зміцнить репутацію і бренд галузі соціальних комунікацій. Разом із видатними міжнародними та українськими експертами ми проаналізуємо кейси лідерства в часи трансформації, соціального впливу та комунікацій, інформаційної гігієни, ментального здоров'я, сталості і навколишнього середовища, та багато інших цікавих питань», — наголошує одна з креаторів події, керівниця програми з питань підтримки громадянського суспільства Представництва ЄС в Україні Сінзіана Пояна.

Повна програма форуму SHKALA 2021 доступна за посиланням.

В інтерактивному просторі online show Форуму з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021 кожен учасник безпосередньо візьме участь в обміні знаннями та ідеями, при цьому не покидаючи безпечного та зручного місця. Два активних дні, 15 секцій, 11 панельних дискусій, більше 40 українських та іноземних спікерів, спілкування у професійній спільноті і розгляд кейсів. 

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода