Ми створили стратегію комунікації для того, щоб бренд почули, запам'ятали і як мінімум підписалися в інста. Інстаграм обрали основним каналом комунікації.
Після глибинних інтерв’ю стало зрозуміло, що більшість їдять снеки, шоколадки, фрукти не тому, що голодні, а просто, щоб потішити себе. Бо в кожного бувають періоди, коли запара на роботі, на парі чи в школі. Коли не встигаєш з дедлайнами, втомився сидіти на дієті або просто хочеться зависнути на ютубі.
Але якими б не були життєві ситуації, часом треба відпочити, розслабитися, відпустити ситуацію. Бо кожному потрібна підзарядка. Тому Light Corn - це лайткорна підзарядка. Така, з якою справи вирішуються легше і настрій кращий.
“Чули сумну історію про наркотики в телеграмі? Ми хотіли перетворити її в позитивну. Тому влаштовуємо активності. Ховаємо коробки попкорну по місту і даємо підказки, де їх знайти в телеграм каналі бренду”, - коментує Ілля Лелетко, співзасновник агентства.