Конкурс YO! Directors Awards 2021 підбив підсумки: роботи молодих режисерів реклами та переможці конкурсу

Конкурс YO! Directors Awards (YO!DA), який дає молодим режисерам можливість увійти на ринок виробництва реклами, налагодити контакт із брендами та зняти свій перший ролик для портфоліо, підвів підсумки.

Комментарии 1035

Опубліковано п’ять готових рекламних роликів фіналістів конкурсу та оголошені переможці, яких обрало професійне журі.

Конкурс тривав протягом червня-вересня і проходив у кілька етапів. На першому – учасники конкурсу мали надіслати ідеї рекламних роликів, розроблені на основі брифів від реальних замовників реклами, партнерів конкурсу – Samsung, Gliss Kur, Pit Bull, OLX та казахського BeeTV. На другому етапі з-поміж 314 заявок журі відібрало 12 півфіналіст(ок)ів, які пройшли навчальний менторський модуль у Kyiv Academy of Media Arts. На основі допрацьованих під час освітньої частини режисерських тритментів, було обрано 5 фіналіст(ок), які отримали гранти у розмірі 2 500 доларів та повну технічну і організаційну підтримку від продакшн-партнерів конкурсу, і протягом вересня зняли свої перші рекламні ролики.

1 жовтня в івент-просторі PMHUB відбулася урочиста Гала-церемонія нагородження переможців конкурсу та прем’єра готових робіт фіналістів(ок). Grand Prix та винагороду у розмірі 2 000 дол. отримала режисерка Ліза Руда за роботу для бренду Gliss Kur, Jury Special Mention та 1 000 дол. отримав Олексій Лідаговський за ролик для OLX.

Також, з 4 по 10 жовтня на сайті Media Business Reports проходить голосування за Приз глядацьких симпатій. Автор роботи, яка набере максимальну кількість голосів, отримає винагороду.

Ліза Руда, бренд Gliss Kur

Grand Prix

 video

«Ідея почалася з героїні з кольоровим волоссям. Її історія – моя історія. Я досить часто змінюю колір волосся і регулярно чую різні думки щодо цього, починаючи від “будеш часто фарбувати – випадуть” до звинувачень в інфантильності.

Це надихнуло мене придумати ще кілька дівчат, чиє волосся і лайфстайл регулярно потрапляють під обстріл недоречних висловлювань. “Відваліть, це наш вибір – кажуть дівчата, – а про волосся подбає Gliss”», – коментує режисерка.

Олексій Лідаговський, бренд OLX

Jury Special Mention

 video

«Коли я думав над роликом для OLX, мені здавалося що телепортація через екран це щось занадто очевидне, адже я бачив подібне у фільмах "Дзвінок", "Чарлі і шоколадна фабрика" і може десь іще. Але якось я дивився у своє вікно, по якому проповзла муха, і  зрозумів що саме може візуалізувати повідомлення "your trash is someone's treasure!" і як обіграти ідею з телепортацією», – коментує режисер.

Віталь Карабань, бренд Pit Bull

 video

«Першим рядком у клієнтському брифі була фраза: "Я живу так, як мені подобається". Тут я і зрозумів, який ролик хочу зробити. Тому що одного разу я круто змінив своє життя. Стоячи на заводі по пояс у маслі, я зрозумів, що я не хочу жити так, як мені вбивали в голову ще зі школі, що якщо я хлопчик, то повинен бути інженером або військовим, і взагалі мати стабільну роботу, квартиру машину і т.д . Я кинув все і вирішив займатися творчістю (тоді я не знав хто такий режисер і чим він займається, я хотів стати актором). І тепер я захотів зняти ролик про трьох героїв, які займаються улюбленою справою не дивлячись ні на що», – коментує режисер.

Ірина Мордюшенко, бренд Samsung

 video

«Роликом я хотіла показати таку обернену кафкіанську історію, в якій павук став людиною, аби користуватись телевізором, як його хазяйка. Ну і що продукт, власне, настільки зблизив їх, що врешті-решт, вони обидва стали павуками. Така от історія про Шрека та Фіону :) Павуки зазвичай у рекламі зображені як щось страшне і бридке, а мені хотілося довести протилежне. Також можна провести асоціативний ряд типу павук—павутина–мережа інтернет, адже сам продукт якраз розрахований на покоління соцмереж», – коментує режисерка.

Ольга Лаврик, бренд BeeTV

 video

«Головна героїня моєї реклами це морська свинка у в’язаному костюмчику. Коли я собі уявляла рекламу, то зрозуміла, що побачивши один раз такий милий образ — не забуду його ніколи, і захотілось транслювати це до глядача. Хоча заздалегідь я собі уявляла наскільки важко буде працювати з тваринами в кадрі», – коментує режисерка.

Конкурс YO! Directors Awards  заснований у 2020 році рекламним та кінопродакшеном Toy Pictures («Мої думки тихі»). Це щорічна ініціатива для креативників молодого покоління, які бажають стати режисерами та зняти першу рекламну роботу у своє портфоліо. Наступний прийом заявок буде оголошено у 2022 році на сайті yoda.org.ua.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода