Конструктор родинного герба від Fathers Wine та R Agency

Сімейна виноробня Fathers Wine випустила нову лінійку вин, завдяки якій кожен може створити свій власний родинний герб.

Комментарии 1301

Раніше вина Fathers Wine можна було скуштувати лише на фестивалях. Але тепер бренд виходить у роздріб, тому вони звернулись до R Agency за дизайном етикеток.

“Минулого року ми створили лінійку вин для Like a Local’s, тому цього разу хотіли зробити щось не менш круте. В цьому сенсі нам дуже пощастило з Fathers Wine. Ми обговорювали проект напряму з власниками, тому вже після першої зустрічі та першого келиха вина ми спільно вирішили, що підемо далі, ніж просто дизайн етикетки”, - Діма Лютий — групхед R Agency.

Перш за все необхідно було донести філософію Fathers Wine: “Цінувати насправді важливе та бути справжнім”. Тому ви не побачите нічого, що звикли асоціювати з українським вином: недоречної типової винної стилістики, естетики “дорого-багато” та претензійних назв.

“Ми запропонували Fathers Wine освіжити бренд та розробили для них нову айдентику. Вона побудована на геометричному символізмі, який використовували наші предки. В ньому поєднується простота, історія наступності поколінь, зв’язок зі стихіями, процесом виноробства та сімейними традиціями.

Це можна побачити в новому логотипі, на етикетках і навіть у назвах вин, які ми розробили: Біле Коло, Червоний Квадрат та Рожевий трикутник”, - Леонід Наконечний — дизайнер R Agency.

Концепція етикеток стала логічним продовженням айдентики. На зворотній частині пляшки є спеціальне поле геральдичної форми, а у комплекті йде набір стікерів. Завдяки ним кожен може створити власний сімейний герб та подарувати пляшку близьким.

“Ми називаємо себе сімейною виноробнею не для того, щоб нас сприймали більш “крафтово”. Це реально наша родинна справа і для нас дійсно важливі сімейні цінності. Тому ми хотіли нагадати про них світові, в якому традиції та сім’я здається перестають бути настільки значущими”, - Оксана Буячок, засновниця Fathers Wine.

 Fathers Wine Press

Credits:

R Agency:

Art Director - Myroslava Shevchenko

Designer - Leonid Nakonechnyi

Creative Group Head - Dima Liutyi

Copywriter – Viktor Synkov

Strategist - Maxim Anufrienko

Motion Designer - Olena Shturba

Senior Account Manager - Maria Ursta

Account Manager - Evgenia Gaydamaka

Photographer - Ilmira Pulina

Fathers Wine:

Founder - Oksana Buyachok

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie