Контекстна реклама: як створити та налаштувати кампанію

Контекстна реклама виокремлюється серед інших способів просування сайту в інтернеті швидкістю результатів. Перші конверсії можна отримати в день запуску — за умови якісного налаштування. Звичайно, це має свою ціну — рекламодавець мусить платити за кожен клік по оголошенню, і вартість формується на аукціонній основі.

Коментарі 722

Саме тому самостійне налаштування контекстної реклами є ризикованою справою. Ціна помилки — “злив” бюджету (тобто ситуація, коли дохід від конверсій мізерний у порівнянні з витратами на показ оголошень). Щоб убезпечити себе від фінансових втрат та від зклікування конкурентами, замовляйте PPC від Web-promo.ua в агентстві інтернет-маркетингу Webpromo. Компания — офіційний партнер Google, її експерти мають відповідну сертифікацію та дають гарантію результату.

Вибір каналу просування

На першому етапі налаштування контекстної реклами необхідно чітко визначити цілі рекламної кампанії. Ціль обов’язково повинна бути реалістичною, вимірюваною (тобто мати числові показники ефективності), та обмеженою в часі. В залежності від цілі треба обрати вид контекстної реклами в Google Ads:

  • пошукова реклама в гугл;
  • оголошення в контекстно-медійній мережі Google;
  • реклама в мобільних додатках;
  • товарна реклама;
  • реклама в Youtube.

Підготовка до запуску PPC

Не зайвим буде провести аналіз рекламних оголошень конкурентів. Так ви зможете виявити сильні та слабкі сторони власної рекламної стратегії. 

Зафіксуйте в Google Ads щоденний бюджет на кампанію і виберіть стратегію ставок. Google запропонує власний алгоритм, проте система не завжди відповідає вашим вимогам, тому можна налаштувати ставки самостійно. 

Зазначте географію цільової аудиторії, щоб оголошення не показувалися користувачам, які не можуть придбати ваші товари та послуги через проживання в іншому регіоні. 

Задайте ключові слова, на які алгоритм Google буде орієнтуватися в показах. Не забудьте додати стоп-слова, за якими оголошення точно не будуть показані. 

Формат оголошень 

Створення оголошення — не менш важливий етап запуску контекстної реклами, ніж підготовка. Креатив PPC в Google може бути в таких форматах:

  1. Текстовий сніпет в пошуковій рекламі. Містить Title (заголовок), Description (опис), та додаткові елементи — адресу, номер телефону, навігаційні кнопки. 
  2. Баннер. Графічне зображення, клік на якому веде на цільову сторінку. 
  3. Товарний сніпет. Використовується у товарній рекламі. На відміну від текстового сніпету містить зображення товару, ціну та базові характеристики. 
  4. Відеореклама. Застосовується в мобільній рекламі та в оголошеннях на Youtube.

Ремаркетинг

Це окремий вид контекстної реклами, направлений на користувачів, що вже цікавилися вашою продукцією та сайтом раніше. Ремаркетинг можна запускати для закріплення результатів попередніх кампаній. 

Особливість PPC в тому, що рекламні кампанії треба постійно аналізувати та оптимізувати. Тому обов’язково користуйтеся Google Analytics. Або замовляйте контекстну рекламу в агентстві інтернет-маркетингу Webpromo.

Обговорити з іншими читачами:
Погода