Бібліотеку контенту «Медіа Групи Україна» планується продати, або передати в оренду, однак бренди МГУ абсолютно не підлягають ані продажу, ані оренді. Про це повідомила директор з комунікацій System Capital Management (SCM) Наталія Ємченко.
Ємченко нагадала, що МГУ все ще має величезну бібліотеку контенту, яка включає шоу, серіали, інформаційний та спортивний архіви, ІТ-системи технологічних проектів (Oll.tv), з величезною базою техніки/обладнання.
«Що буде із ними? Оскільки ми не можемо нікому це передавати безкоштовно (бо вже це може рахуватися як вплив на медіа), ми щось будемо продавати, щось здавати в оренду.
На умовах ринку, безумовно. За рівних умов перевагу будемо віддавати колишнім співробітникам, якщо хтось із низ вирішить почати щось своє. Нижче ринку не можемо (бо закон), а ось право «першої ночі» - за ними, безумовно. І з нашого боку це ще одна можливість обійняти і підтримати людей, яких безмірно поважаємо)», – повідомила речниця», – каже речниця.
Ємченко додала, що бренди МГУ абсолютно не підлягають ані продажу, ані оренді.
«Просто тому, що появу наших брендів в ефірі, будь-якому, буде сприйнято і глядачами, і ринком, і спільнотою однозначно – що ми знову в ефірі. А ми – люди слова і, сподіваюсь, усі вже остаточно переконалися що рішення по виходу з медіа-бізнесу в Україні, яке прийняв і оголосив Рінат Ахметов, виконується його бізнесом повністю і без будь-яких коливань».
За словами Ємченко, по суті, медіагрупи вже немає, «ліцензії здані, журналісти завершили свою роботу у нас, новий контент не виробляється з 11 липня».
За матеріалами https://detector.media/
Ємченко нагадала, що МГУ все ще має величезну бібліотеку контенту, яка включає шоу, серіали, інформаційний та спортивний архіви, ІТ-системи технологічних проектів (Oll.tv), з величезною базою техніки/обладнання.
«Що буде із ними? Оскільки ми не можемо нікому це передавати безкоштовно (бо вже це може рахуватися як вплив на медіа), ми щось будемо продавати, щось здавати в оренду.
На умовах ринку, безумовно. За рівних умов перевагу будемо віддавати колишнім співробітникам, якщо хтось із низ вирішить почати щось своє. Нижче ринку не можемо (бо закон), а ось право «першої ночі» - за ними, безумовно. І з нашого боку це ще одна можливість обійняти і підтримати людей, яких безмірно поважаємо)», – повідомила речниця», – каже речниця.
Ємченко додала, що бренди МГУ абсолютно не підлягають ані продажу, ані оренді.
«Просто тому, що появу наших брендів в ефірі, будь-якому, буде сприйнято і глядачами, і ринком, і спільнотою однозначно – що ми знову в ефірі. А ми – люди слова і, сподіваюсь, усі вже остаточно переконалися що рішення по виходу з медіа-бізнесу в Україні, яке прийняв і оголосив Рінат Ахметов, виконується його бізнесом повністю і без будь-яких коливань».
За словами Ємченко, по суті, медіагрупи вже немає, «ліцензії здані, журналісти завершили свою роботу у нас, новий контент не виробляється з 11 липня».
За матеріалами https://detector.media/