Контрастний флет-дизайн упаковки для цукерок без цукру

Дизайнери Brand Loft Agency обрали контрастні кольори і flat-зображення фруктів для упаковки корисних солодощів вітчизняного виробництва.

Комментарии 1308

У склад натуральної пастили Alexis входять лише оброблені за низьких температур фрукти і ягоди без цукру, консервантів та домішок. Лінійка солодощів представлена кількома смаками: чорниця, малина, полуниця, журавлина, ківі-яблуко, абрикос-банан і полуниця-банан. Для кожного з видів пастили дизайнери Brand Loft Agency розробили власну упаковку, яка починає комунікацію з покупцем ще до того, як той прочитає назву смаку.

Для різновидів упаковок підібрані яскраві контрастні кольори, які одразу "включають" у покупця асоціації з кислими, солодкими і ароматними ягодами і фруктами, від яких "течуть слинки". Пласка форма пастили разом з її простим натуральним складом відображена у flat-зображеннях смачних інгредієнтів.

Натуральна продукція у фруктових кольорах літа вже яскравіє на полицях відділів "Лавка традицій" у мережі супермаркетів "Le Silpo".

"Дизайн пастили "Alexis" комунікує з тими споживачами, відповідальними батьками, для яких у пріоритеті – корисне і смачне. Лаконічний дизайн підкреслює склад продукту: тільки фрукти і ягоди, нічого зайвого", - зазначила креативний директор Brand Loft Agency Ольга Оксамитна.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода