1. Дія
Офіційний сервіс державних послуг, запущений Міністерством цифрової трансформації у 2020 році у вигляді мобільного застосунку та веб-порталу, є у Viber. Окрім усіх державних послуг, які представлені на сайті та у мобільному додатку, Дія допоможе швидко та легко знайти необхідну інформацію стосовно вакцинації. Зокрема у цьому чат-боті можна записатись до електронної черги, дізнатись про етапи та способи вакцинації, переглянути загальну інформацію та перелік доступних вакцин, а також обрати центр, в якому вам зроблять щеплення.
Чатбот по COVID-19, верифікований МОЗ України. Надає актуальну інформацію стосовно карантинних обмежень та статистику хворих по регіонах та країні. Іван Маск може дати поради як правильно діяти з метою захисту себе, близьких та рідних, а також має інформацію відносно гарячих медичних ліній та правил перетину державного кордону в умовах світової пандемії. Вся інформація, представлена у чат-боті, береться з перевірених джерел, таких як офіційні портали МОЗ, Кабінету міністрів, Центру громадського здоров'я, Національної служби здоров'я Україні та Міністерства закордонних справ.
Верифікований МОЗ проєкт про коронавірусну інфекцію в Україні. У спільноті ви знайдете всю актуальну інформацію про епідемічну ситуацію в регіонах та країні в цілому, інформацію та рекомендації щодо закордонних подорожей в умовах пандемії, адреси та години роботи центрів та пунктів вакцинації у вашому місті, новини стосовно карантину, а також детальну інформацію про всі види наявних вакцин.
Сучасні технології не стоять на місці. Месенджери стають дієвими інструментами не лише для спілкування, але й для вирішення повсякденних справ, отримання необхідної інформації та, як у випадку з наведеними вище прикладами, збереження здоров’я.
За матеріалами прес-релізу