Повідомлення, які з’являються у TikTok, Instagram або Facebook, коли користувач намагається поділитися публікацією, що містить потенційно неправдиву чи оманливу інформацію, зазвичай ігнорують. Про це свідчать дані звіту TikTok, оприлюднені минулого тижня. Про це пише Bloomberg.
Згідно зі звітом компанії, користувачі TikTok у Європейському Союзі у 71% випадків продовжують ділитися публікаціями після того, як бачать сповіщення, що контент є «неперевіреним».
За даними аналогічного звіту Meta Platforms Inc., у Facebook користувачі беруть до уваги подібне сповіщення лише у 25% випадках. В Instagram кількість таких пильних користувачів зростає до 38%.
Компанії намагаються заблокувати фейкові облікові записи та інформацію, яку вони можуть поширювати, а також надають детальні дані про свою політику щодо поширення політичної реклами та хакерства. До цього соцмережі зобов’язує нове законодавство ЄС, спрямоване на боротьбу з дезінформацією.
За матеріалами https://ms.detector.media/
Згідно зі звітом компанії, користувачі TikTok у Європейському Союзі у 71% випадків продовжують ділитися публікаціями після того, як бачать сповіщення, що контент є «неперевіреним».
За даними аналогічного звіту Meta Platforms Inc., у Facebook користувачі беруть до уваги подібне сповіщення лише у 25% випадках. В Instagram кількість таких пильних користувачів зростає до 38%.
Компанії намагаються заблокувати фейкові облікові записи та інформацію, яку вони можуть поширювати, а також надають детальні дані про свою політику щодо поширення політичної реклами та хакерства. До цього соцмережі зобов’язує нове законодавство ЄС, спрямоване на боротьбу з дезінформацією.
За матеріалами https://ms.detector.media/