Користування Telegram – нова звичка українців під час війни

Час користування додатком за час повномасштабного російського вторгнення в Україну збільшився у 8 разів

Коментарі 1899
Telegram продовжує набирати популярності серед українців, ставши їхньою новою повсякденною звичкою. Якщо раніше середньостатистичний користувач приділяв Telegram 5 хвилин на день, то від лютого цей показник виріс до 40 хвилин на день.

Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter. Згідно з результатами квітневого рейтингу мобільних додатків Telegram приріс аудиторією +5% та збільшивши своє охоплення серед користувачів смартфонів в Україні.


За цей період, час користування месенджером збільшився у 8 разів. Найактивніше застосунком Telegram користувалися в період з 28 лютого до 06 березня. Під час найгострішої фази військового вторгнення, українці присвячували Telegram до 1 години часу щоденно. На кінець квітня показник зменшився – до 30 хвилин на день.
Головний методолог Kantar Україна Антон Пігіда пояснює популярність додатка трьома факторами:

«По-перше, нині це один з найбільш зручних способів для отримання новин про поточну ситуацію: з’явилося безліч новинних Telegram-каналів, а також власні урядові Telegram — канали, які були впроваджені для інформування населення.

По-друге, в перші дні вторгнення переважна більшість українців використовували месенджер за його основним призначенням – підтримка зв’язку та контактів з усіма своїми родичами, друзями та колегами. І, по-третє, Telegram слугував одним з перших додатків для підтримки зв’язку з тими, хто був вимушений бігти закордон.

Цей кейс відображає приклад того, яку роль відіграють сучасні технології у підтримці інтеграції суспільства».

Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000

Дані CMeter Mobile: мобільні користувачі Android 16-55 років, n=1500

Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:

Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти.

Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.

User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що  поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.

Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.


За матеріалами прес-релізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода