Макс Бурцев, креативний директор Arriba!: “Нам завжди цікаво працювати з брендами-андердогами, коли немає значущих відмінностей у продукті та відсутній бюджет на просування. Мені подобається мати справу з середнім бізнесом — вони легше ризикують і часто виграють”.
Категорія вафельних снеків ростиме із середньою швидкістю 6% на рік (прогноз Shingetsu Research). Дослідження Arriba! показало, що покупці батончиків відрізняються готовністю переключитися на нове: 95% респондентів 18-30 років часто або іноді беруть нові бренди й смаки, а 56% постійно шукають щось нове у категорії. Отже, потенціал у бренду є, покупців потрібно просто зачепити.
Говорячи про щоденне споживання, вафельний батончик сприймається краще, ніж “серйозніші” солодощі (торти, тістечка або цукерки/шоколад): як маленька, легка, “несерйозна” смакота, guilty pleasure, менш калорійна, більш зручна і доступніша за ціною, урбаністичніша.
Через невеликий промо-бюджет голова ставка була на пакування. Упаковка Confectum Chokko виглядає, як кадр з мультика, але для дорослих. Помаранчевий і зелений кольори двох перших смаків Confectum Chokko, контраст між тлом і зображенням зв'язують його з радісним настроєм та енергійним станом.
Персонаж бренду дозволяє виділитися серед конкурентів, привернути увагу і встановити емоційний контакт у магазині. У вафельно-шоколадний категорії маскотів майже немає, тому зустрітися поглядом у полиці можна тільки з Confectum Chokko. Макс Бурцев: “Так ми створюємо унікальність продукту через упаковку і готуємо конструктор для майбутніх медійних кампаній”.
У маленького котопса є всі шанси вижити у світі великих відомих брендів, де майже відсутні раціональні відмінності між продуктами, а медіабюджетами “міряються” Nestle, Mars, Mondelez, Roshen. Вперед, малюк!
Замовник — “Лісова казка”
Агентство і продакшн — Arriba!
Макс Бурцев — креативний директор
Владислав Торський — стратег
Дмитро Алімов — дизайнер, ілюстратор
Ольга Бурцева — account group head
Павло Іткін — фотограф, ретушер
Світлана Свириденко — продюсер