Країна вільних людей: Фокстрот випустив емоційний відеоролик

Робота підготовлена силами інхаус-команди маркетингу ритейлера та присвячується 31-й річниці Незалежності України.

Коментарі 994

Цьогоріч День Незалежності для кожного українця має особливе значення, адже країна рівно 6 місяців поспіль протистоїть підступному й цинічному російському ворогу. Протистоїть гідно й безстрашно, бо Україна – це земля вільних і незламних людей, непереможних героїв, відданих синів та дочок.

Саме про це вийшла нова відеоробота від креативників Фокстрот. І ці всі риси українців уособив у собі 3D-маскот бренду – лисичка Фоксі, яка переконана, що світло завжди перемагає морок.

 video

«Ролик є самобутньою декларацією наших цінностей, відображаючи реалії сьогодення і вселяючи віру у переможне завтра, яке невідворотнє. Водночас, це зізнання в любові рідній країні і данина глибокої пошани нашим захисникам», – зазначили у пресслужбі Фокстрот.

Трансляція ролику «Вільні – навіки» запланована в діджитал-каналах та в роздрібній мережі магазинів ритейлера.

Над роликом працювали:

Михайло Дідіченко, motion дизайнер

Тетяна Путінцева, креативний копірайтер

Ольга Вітомська, начальник відділу реклами

Оксана Ковальчук, PR-менеджер

Леся Нікуліна, керівник відділу торгового маркетингу

Наталія Ситник, маркетинг директор

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода