Краса ефективних рішень: NCG DIEVO розпочинає співпрацю з Oriflame

Digital-центрична рекламна агенція DIEVO, яка є частиною холдингу NCG (Nostra Communication Group), забезпечить супровід digital-медійних рекламних кампаній для б'юті-компанії Oriflame.

Комментарии 847

NCG DIEVO було обрано за результатами проведеного Oriflame тендера. Агенція запропонувала оптимальну медіастратегію для просування нової послуги та план охоплювально-конверсійної кампанії. Пропозиція NCG DIEVO базувалася на глибокому аналізі ринку, а також включала оптимальні інструменти для кожного етапу воронки, з чітким таргетингом та врахуванням соціально-демографічних параметрів аудиторії.

«Ми щасливі розпочати співпрацю з компанією Oriflame і розраховуємо, що наша взаємодія буде плідною. Наш підхід до планування й просування відомий на ринку, адже ми завжди діємо з урахуванням показників кампаній, змін на ринку, й швидко адаптуємо рішення, коли це потрібно», – зазначає Дмитро Катрич, директор з розвитку бізнесу NCG.

«Наразі ми готуємось до важливого етапу – запуску нової послуги для споживачів Oriflame, яку анонсуємо згодом. І нам важливо мати партнера, який є найефективнішою медіа-агенцією України, згідно з результатами Effie Awards Ukraine 2020, тобто чия експертиза підтверджується ефективністю проєктів та професійним визнанням», – коментує Юлія Крилова, Head of marketing Oriflame.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода