Де українки купують косметику?
Серед місць придбання доглядової косметики (крем, маска, скраб, тонік, шампунь, бальзам тощо) українки віддають перевагу косметичним мережам на кшталт EVA, Prostor, Watsons, Космо – 78%; інтернет-сайтам– 40% та аптекам 34%. Під час карантину скоротились покупки в усіх оффлайн каналах – косметичні мережі, аптеки, маленькі магазини косметики, брендові магазини, салони краси тощо. Після відміни карантину купівля в цих місцях повернетеся на докарантинний рівень.
Усі йдуть купувати в онлайн?
Проте варто відзначити, що українки задекларували намір збільшити покупки в онлайні після завершення карантину. Отже, споживач таки змінюється і йде в онлайн.
Популярність покупок в інтернеті зростає в першу чергу завдяки дівчатам у віці 25-34 років, які на 60% частіше обирають таке місце покупки косметики, ніж жінки у віці 45-55 років. Також в півтора рази частіше Кияни купують косметику онлайн у порівнянні з усією Україною. Що цікаво, немає помітної різниці між тим, який відсоток українок обирає онлайн-покупки в розрізі розміру населеного пункту – це свідчить про достатньо високу пенетрацію інтернету та налагоджену систему доставки по всій Україні.
Чи існує тренд на українське в косметиці?
До, під час та після карантину, українки віддають однозначну перевагу вітчизняним брендам.
Вже потім, з невеликим відривом йдуть Франція, Польща, Німеччина і Білорусь.
В період карантину користування іноземних доглядовими засобами помітно скоротилося, проте буде відновлено після відміни карантину.
Ті, хто не використовує українську косметику роблять це через вузький асортимент (28%), низьку якість (28%) та незадовільний склад (14%). При чому, найбільше незадоволених якістю та складом серед дівчат у віці 25-34.
А от ті, хто купують та використовують косметику вітчизняних виробників, кажуть, що найбільше їх приваблюють у вітчизняній доглядовій косметиці доступна ціна (63%) та можливість покупкою підтримати вітчизняного виробника (59%).
Дослідження проведено 13.05.2020 року. Метод збору інформації: анкета для самостійного заповнення на смартфонах серед учасників онлайн-панелі Gradus. Вибірка: 200 респондентів, Ж 25-55, міста 50тис+