Краса на карантині: яку косметику купують українки, з’ясувала дослідницька компанія Gradus Research

Де найчастіше купують косметику українки, брендам якого виробництва надають перевагу, які бар’єри треба подолати виробникам, щоб наростити продажі, дізнавайтесь із результатів опитування

Комментарии 1732

Де українки купують косметику?

Серед місць придбання доглядової косметики (крем, маска, скраб, тонік, шампунь, бальзам тощо) українки віддають перевагу косметичним мережам на кшталт EVA, Prostor, Watsons, Космо – 78%; інтернет-сайтам– 40% та аптекам 34%. Під час карантину скоротились покупки в усіх оффлайн каналах – косметичні мережі, аптеки, маленькі магазини косметики, брендові магазини, салони краси тощо. Після відміни карантину купівля в цих місцях повернетеся на докарантинний рівень​.

Усі йдуть купувати в онлайн?

Проте варто відзначити, що українки задекларували намір збільшити покупки в онлайні після завершення карантину. Отже, споживач таки змінюється і йде в онлайн.

Популярність покупок в інтернеті зростає в першу чергу завдяки дівчатам у віці 25-34 років, які на 60% частіше обирають таке місце покупки косметики, ніж жінки у віці 45-55 років. Також в півтора рази частіше Кияни купують косметику онлайн у порівнянні з усією Україною. Що цікаво, немає помітної різниці між тим, який відсоток українок обирає онлайн-покупки в розрізі розміру населеного пункту – це свідчить про достатньо високу пенетрацію інтернету та налагоджену систему доставки по всій Україні.

Чи існує тренд на українське в косметиці?

До, під час та після карантину, українки віддають однозначну перевагу  вітчизняним брендам.

Вже потім, з невеликим відривом йдуть Франція, Польща, Німеччина і Білорусь.

В період карантину користування іноземних доглядовими засобами помітно скоротилося, проте буде відновлено після відміни карантину.

Ті, хто не використовує українську косметику роблять це через вузький асортимент (28%), низьку якість (28%) та незадовільний склад (14%). При чому, найбільше незадоволених якістю та складом серед дівчат у віці 25-34.

А от ті, хто купують та використовують косметику вітчизняних виробників, кажуть, що найбільше їх приваблюють у вітчизняній доглядовій косметиці доступна ціна (63%) та можливість покупкою підтримати вітчизняного виробника (59%).

Дослідження проведено 13.05.2020 року. Метод збору інформації: анкета для самостійного заповнення на смартфонах серед учасників онлайн-панелі Gradus. Вибірка: 200 респондентів, Ж 25-55, міста 50тис+

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie