Креатив-баттл «Рекламний Полігон» (літо, 2021) відбудеться. Завдяки підтримці компанії PepsiCo Ukraine і партнерів!

Як уже повідомлялося, 25-27 червня в Одесі відбудуться заходи традиційного Креатив-баттлу «Рекламний Полігон» (літо, 2021)!

Комментарии 783

Нагадаймо, що це – загальноукраїнський соціальний проєкт, що проводиться з 2011 р. у форматі хакатону. Якщо описати проєкт дуже коротко, то команди креативних студентів із українських університетів зустрічаються в певному місці (або в Мережі), та за 36 годин створюють оригінальну рекламну кампанію. Найчастіше ж об’єктом рекламування виступає конкретна соціальна проблема, яку пропонують для вирішення партнери креатив-баттлу.

Компанія «PepsiCo в Україні» виступає Генеральним Партнером  Креатив-баттлу «Рекламний Полігон» (літо, 2021) вже у п’ятий раз поспіль! Традиційно, ця глобальна соціально відповідальна компанія запропонувала для вирішення проблему збереження довкілля. Це тісно пов’язано і з глобальними цілями компанії щодо збереження довкілля, і з попередньою практикою співпраці. Як відомо, у березні цього року компанія PepsiCo Ukraine разом з Молодіжним рухом «Let’s do it! Ukraine!» за підтримки Глобального Фонду PepsiCo Foundation ініціювала Всеукраїнський проєкт «Чисті пляжі разом!». Цілями проекту є формування культури відповідальної поведінки на пляжах, а також створення необхідної інфраструктури для сортування відходів. У рамках проєкту передбачені активності з моніторингу стану пляжів. Це дозволить зрозуміти основні джерела забруднення та знизити їх вплив. Зібрані відходи будуть спрямовані на переробку. Це шляхетне починання вже успішно стартувало в Одесі, Миколаєві, Києві. Найближчими днями події проєкту стартують у Дніпрі, Маріуполі, Черкасах, Сумах, Полтаві, Ужгороді, Мукачево та інших містах і регіонах України.

Організатори Креатив-баттлу «Рекламний Полігон» (літо, 2021) висловлюють впевненість, що учасники хакатону запропонують свіжі ідеї, інсайти та комунікації на підтримку збереження довкілля України, зокрема її морських та річкових пляжів.

Додамо до цього, що заклад вищої освіти, що є співорганізатором креатив-баттлу цього року, – Одеська національна академія харчових технологій, а генеральним медіа-партнером виступив головний портал соціальної проблематики в Україні «Соцпортал».

Формат участі в Креатив-баттлі «Рекламний Полігон» (літо, 2021) буде цього разу «гібридним». Бажаючі можуть виступати, як безпосередньо (в Одесі), так і онлайн (через Zoom). І ще одна хороша новина! Свою згоду очолити Журі Креатив-баттлу вже традиційно надав Костянтин Шнайдер – креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine & Publicis Group Ukraine.

Креатив-баттл чекає на своїх креативних та амбітних учасників!

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода