Креативимо для тих, хто піклується

Агенція Leo Burnett Ukraine створила серію рекламних ТВ-роликів для мережі супермаркетів «Фора»

Комментарии 1543

Кожний ролик розповідає правдиву й особисту історію – про людину, про когось із її близьких та знайомих. Історію про те, що в сучасному швидкому і, подекуди, занадто раціональному світі круто знаходити час, щоб висловити любов і турботу про друзів, коханих, сім’ю чи просто сусідів. Ролики нагадують про те, що тепло і турбота є в кожному, а Фора робить усе, щоб люди про це не забували:

 video
 video
 video
 video
 video
 video

«Наші гості, їх настрій, час, задоволення, вигода – це орієнтир для бізнесу, центр всесвіту для компанії «Фора». Нові сучасні магазини, власне виробництво, розширення асортименту, акції і знижки – «Фора» вдосконалюється завдяки своїм покупцям і заради них. «Фора» прагне зрозуміти кожного гостя і подбати про нього, стати другом та помічником». – прокоментувала кампанію Юлія Переверзєва, керівник департаменту стратегічного маркетингу «Фора».

«Коли ми прочитали бриф клієнта, то одразу зрозуміли, що нам не варто придумувати фантастичні історії. Адже в основі філософії компанії «Фора» – турбота про людей. І ця турбота не на словах, а у діях! Згадавши улюблений магазин біля дому із дитинства, ми спробували наповнити добрими емоціями кожен сюжет». – додав креативний директор Leo Burnett Ukraine Анатолій Давидов.

За матеріалами прес-релізу.

Обсудить с другими читателями:
Погода