«Креативні дані» — це новий кордон для брендів, які прагнуть максимізувати вплив своїх комунікацій. Оцінюючи значний обсяг реклами, штучний інтелект може отримати уявлення про точні елементи творчості, які найбільше пов’язані з успіхом.
Анастасія Ленг, генеральний директор CreativeX, фірми, яка використовує штучний інтелект для допомоги брендам у покращенні їхньої реклами, обговорила цю тему на сесії, проведеній WARC на Міжнародному фестивалі творчості Cannes Lions 2022:
- Програмне забезпечення зі штучним інтелектом може аналізувати вміст величезної кількості реклами на детальному рівні – скажімо, розміщення логотипу, використання музики та різноманітне представлення під час кастингу – і допомагати брендам окреслювати детальні особливості їхньої комунікаційної продукції.
- На мікрорівні, пояснила вона, ці «креативні дані» розкривають численні крихітні деталі про рекламу – інформацію, яка має обмежену цінність в ізоляції.
- Проте масштабне дослідження дає значну інформацію та може допомогти розробити автоматизовані інструменти для брендів, щоб швидко визначити, чи має їхній креатив бажані риси.
- Великі рекламодавці, такі як фірми з виробництва споживчих товарів Nestlé і Unilever, а також пивоварні Heineken і Anheuser-Busch InBev, скористалися цим підходом і дали значні результати.
Велика ідея
«Креативні дані – це в основному невикористаний клас активів. У нас всіх вони є – у нас їх багато.Ми сидимо на цьому. І це наше. Але ми не змогли реально використати їх та об’єднати в класи», – Анастасія Ленг, генеральний директор CreativeX.