Здоров’я креативності
Компанія WARC проаналізувала дані, отримані від різноманітних премій, що вручаються за творчий і ефективний підхід по всьому світу та відслідковувалися WARC Rankings у період від 2015 до 2019 років. З 2391 творчої ідеї, за яку була вручена нагорода, лише 18% (431) в подальшому отримали винагороду ще й за ефективність.
Проте картина набуває зовсім іншого вигляду, коли йдеться про високо оцінені творчі ідеї: з 415 ідей, які увійшли до рейтингу 100 найбільш креативних задумів від WARC за період від 2015-2019 років, 39% згодом отримали винагороду за ефективність, а 17% також увійшли до рейтингу 100 найефективніших ідей від WARC – тобто вони відзначилися не лише особливою креативністю, але й значною дієвістю.
5 ознак найкращих ідей
У результаті аналізу 71 ідеї, що були визнаними кращими з кращих, вдалося виокремити наступні ознаки:
- Особливо креативні та ефективні ідеї у понад половині випадків ймовірно спочатку мають з’явитись на телебаченні, ніж поширюватися через інші канали.
- Творчою стратегією більшої половини (54%) особливо креативних та ефективних ідей є апелювання до емоцій.
- 63% ідей, що відзначились особливою креативністю та ефективністю, націлені на підвищення цінності бренду.
- 56% особливо креативних та ефективних ідей стимулюють продажі.
- Понад 78% особливо творчих та ефективних ідей стимулюють появу активного обговорення серед населення та піару.
Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.