Креативні ідеї, які добре винагороджуються, мають значно більшу ефективність

Нове дослідження WARC під назвою «Здоров’я креативності» демонструє відсутність зв’язку між творчістю та ефективністю, проте також показує, що особливо креативні кампанії конвертуються більше.

Комментарии 1559

Здоров’я креативності

Компанія WARC проаналізувала дані, отримані від різноманітних премій, що вручаються за творчий і ефективний підхід по всьому світу та відслідковувалися WARC Rankings у період від 2015 до 2019 років. З 2391 творчої ідеї, за яку була вручена нагорода, лише 18% (431) в подальшому отримали винагороду ще й за ефективність.

Проте картина набуває зовсім іншого вигляду, коли йдеться про високо оцінені творчі ідеї: з 415 ідей, які увійшли до рейтингу 100 найбільш креативних задумів від WARC за період від 2015-2019 років, 39% згодом отримали винагороду за ефективність, а 17% також увійшли до рейтингу 100 найефективніших ідей від WARC – тобто вони відзначилися не лише особливою креативністю, але й значною дієвістю.

5 ознак найкращих ідей

У результаті аналізу 71 ідеї, що були визнаними кращими з кращих, вдалося виокремити наступні ознаки:

  • Особливо креативні та ефективні ідеї у понад половині випадків ймовірно спочатку мають з’явитись на телебаченні, ніж поширюватися через інші канали.
  • Творчою стратегією більшої половини (54%) особливо креативних та ефективних ідей є апелювання до емоцій.
  • 63% ідей, що відзначились особливою креативністю та ефективністю, націлені на підвищення цінності бренду.
  • 56% особливо креативних та ефективних ідей стимулюють продажі.
  • Понад 78% особливо творчих та ефективних ідей стимулюють появу активного обговорення серед населення та піару. 

Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода