На цьогорічному фестивалі Ad Black Sea українське агентство Bickerstaff.365 було визнано найкращим агентством фестивалю та найкращою незалежною креативною агенцією. Крім того, Bickerstaff.365 увійшов до 4 шортлистів, і здобув 6 срібних та 7 бронзових нагород.
Брендинг українського острова Хортиця, який не так давно виграв Каннського лева, здобув 1 срібло та потрапив у 2 шортліста. Основою дизайну стала таємниця острова.
Ще одним проектом, який завоював любов журі, стала Laska Upcycle Merch. Bickerstaff.365 разом з благодійним магазином «Ласка» створили проєкт, щоб зменшити кількість корпоративного мерчу і його впливу на планету. У межах проєкту, креативники придумали створювати для українських компаній мерч зі старого одягу, щоб зменшити його перевиробництво.
Нещодавній проєкт Bickerstaff.365 та бренду бренд «Галичина» отримав 2 срібла, 2 бронзи та 2 шортліста на Ad Black Sea Festival. Агенція надихнулась українською єдністю та перейменувала бренд «Галичина» на усі історичні регіони країни, щоб підтримати українців.
Також три проєкти Bickerstaff.365 виграли в категорії “Креативна ефективність” — Laska Upcycle Merch, Easter Gif Attack та All Around the (Russian) World.
У березні, на фоні новин про вихід з Росії туристичних компаній Airbnb та Booking, Bickerstaff.365 запустив альтернативу Airbnb для росіян. Росіяни, які мріють відпочити десь за кордоном, побачили, як виглядають понівечені війною міста України, та дізналися правду про війну. Цей проект побачили понад 3 мільйони росіян і близько 15 мільйонів у світі. А на Великдень Bickerstaff.365 розробила серію пасхальних гіфок, популярних у росіян адже це найпростіший варіант привітати близьких з цим великим святом. Але з цими гіфками не все було так однозначно: спочатку росіяни бачили світле привітання, а потім правду про війну в Україні.
Кілька місяців тому за результатами від Всеукраїнської коаліції реклами Bickerstaff.365 став третьою найкреативнішою агенцією України. А за результатами Cannes Lions International Festival of Creativity від ВРК агенція посіла перше місце.
За матеріалами пресрелізу