Крім того, Bickerstaff.365 увійшов до 6 шортлистів, і здобув одну срібну та три бронзових нагороди.
Серед проєктів-переможців брендинг українського острова Хортиця, який не так давно виграв Каннського лева.
Сannes Lions - Khortytsia
Еко-проєкт Laska Upcycle Merch.
LASKA MERCH-CASE
Galychyna - we instead of me
Брендинг для київської клініки Outre.
OUTRE
Та проєкт All Around the (Russian) World.
All around the (Russian) world_case
На цьогорічному фестивалі Ad Black Sea українське агентство Bickerstaff.365 було визнано також найкращим агентством фестивалю та найкращою незалежною креативною агенцією. Кілька місяців тому за результатами від Всеукраїнської коаліції реклами Bickerstaff.365 став третьою найкреативнішою агенцією України, а за рейтингом Cannes Lions International Festival of Creativity від ВРК агенція посіла перше місце.
За матеріалами пресрелізу
За матеріалами пресрелізу