Креативна диджитал-агенція SODA виграла тендер HIPP

У cічні 2020 року SODA виграла тендер на річний супровід соцмереж бренда органічного дитячого харчування НіРР.

Комментарии 760

У чому виклик? НіРР – це бренд органічного харчування, що 2020-го вийшов у медіапростір із комунікацією “НіРР – це більше, ніж органіка”  / Beyond Organic. Тому комунікація бренда мала бути зосереджена на тому, щоб пояснювати ЦА переваги органічної продукції, адже в Україні для споживачів це досі неочевидні речі.

У своїй стратегії SODA зробила ставку на “гурманську” подачу візуальної складової частини та баланс експертної та розважальної складових. Агенція вирішила більше акцентувати на ситуаціях споживання продукту і максимально просто й нативно розповідати про переваги органіки. Додали до візуальної складової більше дітей, поступившись витонченою ресторанною естетикою, але водночас зберегли максимально прискіпливий відбір віжуалів.

Крім того, робота з брендом НіРР передбачає постійну співпрацю з блогерами. У серпні разом із брендом SODA запустила іміджеву рекламну кампанію з амбасадорками бренда. Це блогерки Міла Корнелюк та Лідія Кошарська, які разом із НіРР проходять звичний для української мами шлях: від незнання про органіку та легкого скепсису щодо неї до розуміння переваг такої продукції. А вони значні – від безпеки для дитини (кожен продукт проходить до 260 перевірок, складники вирощуються без хімічно синтезованих пестицидів, добрив тощо) до дбайливого ставлення до довкілля та збереження екосистем.

“Ми дуже раді працювати з НіРР, оскільки це вимогливий клієнт із сильною ціннісною складовою частиною. Тема органіки – досить складна для сприйняття українською аудиторією, тому ми постійно шукаємо, як просто і зрозуміло розповідати про це, щоб донести до мам і тат цінність органічної продукції. І це наша постійна зона зростання”, — коментує креативна стратегиня Галя Танай.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода