Креативна допомога для перемоги: досвід Bickerstaff.578

23 лютого: спокійний сніданок, робочий день, трохи напружені розмови, тривоги про коронавірус, маски в метро. Ніхто не знав, що війна станеться наступного дня, та не був до неї готовим.

Коментарі 1010

В перші дні війни ми виплакали всі свої сльози, це був напружений період. І зараз, майже рік по тому, можемо впевнено сказати, що українці змінились та виросли. Те, що можливо, за щоденною рутиною забувалось та не ставилось в пріоритет, тепер для нас – найголовніше. Ми обʼєднались, та почали допомагати своїй державі: взяли до рук автомати, волонтеримо, донатимо, та з кожним днем наближаємо перемогу трохи ближче. Кожен працює для перемоги, та робить свій внесок.

Українські маркетингові агенції взяли на себе свій фронт – інформаційний. Креативники з Bickerstaff.578 також не стояли осторонь – з 24 лютого вони запустили серію проєктів, спрямованих на підтримку українців, збір донатів, та боротьбу з російською дезінформацією. Розповімо про них трохи детальніше:

Сайт для подорожей рускім міром “All around the (russian) world”

Російська армія за місяці війни зруйнувала сотні шкіл, лікарень, нічого не залишила з прекрасних українських міст. Щоб донести правду до російської аудиторії та показати весь масштаб руйнувань, спричинених їх вибором, та діями, Bickerstaff.578 створили альтернативу Airbnb — сайт справжнього “руского міра”.

Серед локацій, запропонованих на сайті, є зруйновані квартири, знищені будівлі. Також серед функціонала – при бронюванні квартири відвідувачі сайту спрямовуються в чат-бот Telegram, де зібрана уся правда про війну в Україні. Загальне охоплення кампанії досягнуло 16 мільйонів у світі. Близько 3 мільйонів росіян дізнались правду про війну в Україні.

Партизанська війна у Viber

У дусі найкращих партизанських практик, Bickerstaff.578 розробили серію Великодніх гіфок, які нічим не відрізнялися від інших, на перший погляд. Лише одна маленька деталь — після їхнього відправлення, вітання перетворювалось на зображення українських міст, зруйнованих будівель або фотографій солдат. Через гіфки росіяни бачили правду про війну в Україні.

 Easter Gif Attack

У результаті, 8 з 15 найпопулярніших гіфок у Viber були від Bickerstaff.457. Ще 20 — відображалися на перших восьми пошукових сторінках. Близько 3 мільйонів росіян, які шукали “Пасху” у месенджері, отримували та поширювали правду про війну в Україні.

Ролик для Мінцифри “Invest In Peace, Bro”

Головна ціль проєкту – надихнути криптоспільноту продовжувати підтримувати Україну і донатити у криптовалюті.

Команда разом з Everstake, Міністерством цифрової трансформації та Михайлом Федоровим записали реп-відео, де головними героями стали голуби миру, які закликають інвестувати у мир.

 video

Ролик «Азовсталь. Символ незламності» для United 24

Фандрейзингова платформа Президента України UNITED24 та Група Метінвест створили фінальну серію браслетів «Азовсталь. Символ незламності» із використанням останньої довоєнної партії сталі комбінату «Азовсталь».

Для підтримки цього проєкту, Bickerstaff.578 створили відеоролик, що нагадує про міцність українців: «Азовсталь, кожен українець – сталь».

Ролик з Люком Скайвокером – збір коштів для армії дронів

Марк Гевілл (Люк Скайвокер з Зоряних воєн), як амбасадор United24 Гемілл, анонсував збір для 10 дронів-розвідників RQ-35 Heidrun данського виробництва.

Втілити цю ініціативу допомогли креативники з Bickerstaff.578 та створили ролик, в якому взяв участь і сам Марк. Він розповідає, що у фільмах супергерої завжди приходять на допомогу, проте в реальності, супергероїв не існує, та злу протистоять реальні люди, які потребують підтримки, та закликає донатити в фонд U24.

Донати – перерахували 222 тис. гривень в фонд United 24 на флот дронів

«Сьогодні ми переводимо 222317 грн у фонд @u24.gov.ua

Це ті гроші, які ми мали заплатити за отримані нагороди на міжнародному фестивалі @reddotdesignaward. Але кому тепер потрібні статуетки, якщо можна замість цього надавати по жопі окупантам. Щоб Чорне море нам всміхнулось і дід Дніпро зрадів!» — зазначили про це в соц. мережах.

І навіть комерційні проєкти Bickerstaff.578 реалізовують з користю для країни. Головний меседж їх нещодавніх креативних кампаній для брендів “Галичина” та “ҐоКарпати”  – заклик українців обʼєднуватись, підтримувати, та любити один одного. Адже не важливо, з якого ти куточку країни – ми всі однаково українці, переживаємо спільне горе, та спільно працюємо для однієї перемоги.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода