Креативна розсилка, яку хочеться показати в сторіз мільйонній аудиторії

Havas Digital Kyiv разом із Nescafe 3в1 створили креативну розсилку для блогерів, анонсувавши випуск стіків кави Nescafe 3в1 XL.

Комментарии 1029

Ситуація

Після довгих спостережень команда Nescafe 3в1 вирішила, що користувачам не вистачає звичайного стіка для нормальної великої чашки. Їм доводиться висипати в кухоль півтора стіка, тому що, два — вже багато і солодко.

У травні 2020 бренд випускає на ринок новий великий стік для великої чашки — Nescafe 3в1 XL!

Перед нами була поставлена амбітна задача: розповісти про вихід нового стіка без залучення великих інвестицій, але з WOW-ефектом і сильним органічним охопленням.

Рішення

Зібрати максимально охватних лідерів думок і надіслати їм нові стіки та великі чашки Nescafe 3в1, щоб вони захотіли зробити сторіз й розповіли своїй аудиторії про вихід нового продукту.

Ідея

Розсилками від брендів, а тим більше стіками та чашками блогерів з великою аудиторією точно не здивуєш. Тому ми вирішили створити незвичайну поп-ап книгу-розсилку.

Реалізація

Ми вибрали 28 лідерів думок, для яких створили справжню казку з ними в головній ролі. І, звичайно, щоб вийшло круто, ми самі вибрали фото, самі придумали сюжети, самі вирізали і вклеювали всі елементи історії у книги.

Ось, що вийшло

 video

Результати

Результати перевершили навіть наші очікування. Після сторіз, які постили лідери думок, ми зрозуміли: наша розсилка потрапила в саме серце.

 video

72% лідерів думок зробили сторіз з нашою розсилкою. І це не просто відео із серії "подивіться, що мені прислали" — це дійсно дуже емоційні і несподівані для нас відгуки;

83 — загальна кількість сторіз, які опублікували наші лідери думок;

2 435 000 — загальне охоплення кампанії;

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода