Ситуація
Після довгих спостережень команда Nescafe 3в1 вирішила, що користувачам не вистачає звичайного стіка для нормальної великої чашки. Їм доводиться висипати в кухоль півтора стіка, тому що, два — вже багато і солодко.
У травні 2020 бренд випускає на ринок новий великий стік для великої чашки — Nescafe 3в1 XL!
Перед нами була поставлена амбітна задача: розповісти про вихід нового стіка без залучення великих інвестицій, але з WOW-ефектом і сильним органічним охопленням.
Рішення
Зібрати максимально охватних лідерів думок і надіслати їм нові стіки та великі чашки Nescafe 3в1, щоб вони захотіли зробити сторіз й розповіли своїй аудиторії про вихід нового продукту.
Ідея
Розсилками від брендів, а тим більше стіками та чашками блогерів з великою аудиторією точно не здивуєш. Тому ми вирішили створити незвичайну поп-ап книгу-розсилку.
Реалізація
Ми вибрали 28 лідерів думок, для яких створили справжню казку з ними в головній ролі. І, звичайно, щоб вийшло круто, ми самі вибрали фото, самі придумали сюжети, самі вирізали і вклеювали всі елементи історії у книги.
Ось, що вийшло
Результати
Результати перевершили навіть наші очікування. Після сторіз, які постили лідери думок, ми зрозуміли: наша розсилка потрапила в саме серце.
72% лідерів думок зробили сторіз з нашою розсилкою. І це не просто відео із серії "подивіться, що мені прислали" — це дійсно дуже емоційні і несподівані для нас відгуки;
83 — загальна кількість сторіз, які опублікували наші лідери думок;
2 435 000 — загальне охоплення кампанії;
За матеріалами прес-релізу