Графічна візуалізація образу має вигляд калейдоскопічних квіткових орнаментів, які формуються із зображень та символів і складають основу динамічної айдентики, що розквітає, як і сама країна.
Креативний директор агентства provid Влад Галяпа зазначив: «Це дуже цікаве й відповідальне завдання — брендинг мало не головного державного свята України. Узагалі така нагода трапляється не часто. Тож ми раді, що нам пощастило.
З одного боку, у концепції хотілося відобразити сутність незалежності в нашому розумінні, використати культурний, національний бекграунд, а з іншого — не звертатися до першорядних символів. Звичайно, це тонка межа, але ми вирішили йти від самого початку й до кінця. Адже 30 років — це лише нинішній відтинок нашої історії, а ідея самостійності формувалася в нашого народу сотні років. Покоління сіяли зерна, що 30 років тому нарешті дали паростки у вигляді Декларації про державний суверенітет України.
Усі ці 30 років ми зростаємо, розвиваємося як держава та нація. Наша незалежність складається зі співпраці та взаємодопомоги тисяч людських груп. Наша країна — складна та складена з безлічі образів, символів, досягнень, персоналій. Щоб донести це, ми вирішили використати символ квітки, пелюстки якої формуються із зображень та символів і стають основою динамічної айдентики. Урешті-решт квітковий орнамент притаманний нашій культурі, і водночас цей образ вдало доносить ідею живої країни, що постійно розвивається».