Креативне агентство TABASCO, МОЗ України та Червоний Хрест запустили маску-гру у Instagram

Вона складається із вправ для мобільності шийного відділу. Розробкою займалося креативне агентство TABASCO, компанія FFFACE, спортивний комплекс підготував чемпіон світу з джиу-джитсу та майстер спорту України міжнародного класу з фітнесу Іван Настенко.

Комментарии 1453

Завантажити маску можна у акаунті @coronainfoua.

Під час карантину люди мало рухаються та більшість часу проводять за ноутбуком або смартфоном — часто в незручному, шкідливому для шиї положенні. Аби заохотити українців робити корисні перерви, Міністерство охорони здоров’я України за підтримки Червоного Хреста запустило гру SportFromHome. Таким чином, тренуватися можна, не виходячи із Instagram!

 video

SportFromHome — гейміфікована маска, доступна у Instagram-акаунті @coronainfoua. Маска складається з декількох рівнів лабірінту, куди включені різні вправи на шию. З кожним рівнем вправи та лабіринт ускладнюються, що дає можливість зробити повноцінну зарядку.  Роблячи оберти головою, користувачі зміцнюють та розвивають мобільність м’язів шиї.

Комплекс вправ розробив чемпіон світу із джиу-джитсу та майстер спорту України міжнародного класу з фітнесу Іван Настенко. До 5-го червня можна виграти персональне тренування із ним, запостивши сторі із маскою. Умови тут: https://www.instagram.com/p/CAvAT2PpgTR/.

Завантажити гру-маску SportFromHome можна за посиланням.

Концепцію SportFromHome та дизайн маски створило креативне агентство TABASCO.

“Коли копірайтерка Лєра Гаврилюк розповіла про ідею — зробити розминку за допомогою масок Instagram, я одразу побачив потенціал. Звичайно – давай! Це фантастичний досвід гри та користі”, — коментує партнер та креативний директор TABASCO Олександр Смірнов.

«Креатив – це те, що допомагає важливим речам бути почутими. SportFromHome — приклад того, як можна працювати із сучасними технологіями та впроваджувати міцні антикризові рішення”, — говорить Світлана Павелецька, голова комунікаційного офісу Кабінету Міністрів України.

Технічною розробкою займалася студія FFFACE. “Під час карантину у людей виникли мемні ритуали нового типу: зустрічати кур’єра, немов супергероя, збиратися на вигул собаки як у пригоду, працювати у дивано-офісі. Ці ритуали в поєднанні з бажанням відпочити за грою-тайм-кіллером створюють потенціал для популяризації нашої розробки та, як наслідок, акаунту @coronainfo у Instagram. Фінальна мета гри-маски - розповсюдження важливого повідомлення "Будьте здорові, але не забувайте розминатись", — CEO FFFACE Дмитро Корнілов

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie