Креативне «збільшення» любові від NOVUS та Brand Loft Agency

Періоди знижок для усіх супермаркетів звична справа. В українській рекламі вже було багато прикладів цікавої комунікації про дисконти – веселих, божевільних, яскравих. А Brand Loft Agency зробили кейс із настроєм піклування.

Коментарі 1622

Завданням Brand Loft Agency була розробка концепції рекламної кампанії для сезону знижок: сценарію промо-ролика, indoor та outdoor комунікації. Відеопродакшн реалізувала відеоагенція Lovivideo.

«Знижки в NOVUS — це не просто низька ціна, ми вкладаємо в них набагато більше: бажання подбати, дати можливість нашим покупцям приділити більше уваги для своєї сім'ї, подарувати більше радості, свята», — коментує Сергій Гуляєв, директор з маркетингу мережі  NOVUS.

 video

Brand Loft Agency представили концепт «Більшознижка». За допомогою гіперболізації продуктів у віжуалах передаються яскраві емоції — ще більше гарного настрою від покупок у NOVUS, ще більше свята та радості родинному колі.

«Головне повідомлення «Більшознижка — більше радості» тиражувалось за категоріями «Більшознижка — більше любові», «Більшознижка — більше свята». Так ми пов’язали товари та позитивні емоції, які наповнюють щастям та користю наше життя», — зазначає Бахіркіна Ірина, начальник відділу маркетингових комунікацій NOVUS.

Кампанія вже стартувала. Ловіть свою Більшознижку!

Команда проєкту:

NOVUS

Сергій Гуляєв — директор з маркетингу
Бахіркіна Ірина — начальник відділу маркетингових комунікацій
Ольга Новіченко —  директор департаменту управління брендом та комунікаціями

Brand Loft Agency

Ольга Оксамитна — креативний директор Brand Loft Agency
Марія Гаріга — артдиректор  Brand Loft Agency
Евген Тарасевич — дизайнер  Brand Loft Agency
Марія Матвейчук — акаунт-менеджер Brand Loft Agency
Мирослава Капітан — копірайтерка Brand Loft Agency

Lovivideo

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода