Креативники IAMIDEA придумали, як асоціювати Львів з технологічністю

В рамках проєкту Lviv Tech City агенція IAMIDEA розробила бренд-стратегію, комунікаційне повідомлення та айдентику.

Коментарі 1055

Lviv Tech City – це перший інноваційний парк на Заході Україні. Девелопером проєкту є компанія UDP, що будує київський Unit City.

Зазвичай, люди асоціюють Львів зі старовинною архітектурою, брущаткою та баром “П’яна вишня”. Як інтегрувати житловий парк майбутнього в історичне та старовинне місто?

“Ми зрозуміли, що аудиторією LTC є люди, які прагнуть від Львова більшого, ніж історичний центр. Аудиторія інноваційного простору – молода IT спільнота. Вони живуть і працюють, аби нові технології ставали частиною буденного життя українців. Наші люди створюють майбутнє та живуть “на крок попереду” –  цей інсайт став основним для стратегічної ідеї бренду. А згодом, перетворився на слоган Lviv Tech City - “На крок вперед””, - коментують роботу над стратегією Арам Сімонян та Ігор Фінашкін, засновники агенції IAMIDEA.
Lviv Tech City функціонує в екосистемі «Живи — Працюй — Навчайся — Відпочивай». Усе необхідне для життя та розвитку розташовано в одному комплексі. Аби зрозуміти, як працює інноваційний парк та поринути у його систему, команда відвідала будівництво у Львові.

Оскільки айдентика LTC оточуватиме резидента постійно, креативники намагалися створити дизайн, що не набридне та буде комфортним для життя.

IAMIDEA розробили логотип, стилістику, стилеутворюючі елементи, підібрали шрифти та кольори. Основою логотипу є стала фігура – квадрат, що поділений на три рухомих блоки. Він символізує стабільність та одночасний рух, розвиток. Використовуючи асоціації, креативники підібрали 4 кольори, що диференціюють кожний блок. Так, блакитний позначає бізнес зону, помаранчевий – житлову зону, зелений – зону для навчання, а жовтий – для відпочинку.

За створену айдентику для Lviv Tech City агенція IAMIDEA отримала престижну дизайн-нагороду Red Dot у категорії «бренд-дизайн та айдентика».

Дизайн-система є модульною, а отже показує логотип у різних варіаціях. Так, ключові зображення виглядають по-різному, але завжди залишаються в одній візуальній концепції.

“Для складної екосистеми LTC необхідно було придумати простий та зрозумілий дизайн, що буде функціональним у використанні. Тут стався match продукту та нашого дизайн-втілення, адже інноваційні рішення мають спрощувати життя, а не навпаки”, - розповідає про розробку айдентики Вікторія Кривинець, арт-директор проєкту.

За матеріалами пресрелізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода