Креативники idealers зробили з рибалок воїнів

Або як українські бренди змінюють свій профіль на користь країни

Коментарі 1321

Раніше українська компанія LeRoy займалась виготовленням спорядження для рибалок та мисливців, але з початком повномасштабної війни почала виробляти військову амуніцію. В зв’язку з цим стало очевидно, що колишня назва та стратегія вже неактуальні. 

Агенція креативного маркетингу «Айділерс» перетворила магазин для рибалок LeRoy (не плутати з DIY-ритейлером Леруа Мерлен) на український бренд військового спорядження ТТХ. Назва зашифровує в собі англійське слово “tactics” (тактичний), а також співзвучна ще з одним відомим військовим терміном – ТТХ (тактико-технічні характеристики). Тому вона легко увійде у вжиток наших воїнів, яким важливо не витрачати жодної зайвої секунди. 

Загалом командою idealers.agency було розроблено:

- бренд модель та позиціонування, в тому числі: 

неймінг, дескриптор та слоган, tone of voice;

- візуальний брендинг та оформлені соціальні мережі;

- сайт. 

“У бренд-айдентиці стиль наслідує системність тактико-технічних таблиць, але має більш яскраві акценти. Тому він – чіткий, зрозумілий, технічний та прямолінійний. Щоб на перше місце у комунікації виходили продукт та графічні елементи, задаючи певний мілітарний тон. Для логотипу було створено знак з чотирьох літер Т, що загалом формують букву Х, імітуючи компас чи розу вітрів”, - розповідають в “Айділерс”. 

Незмінним залишилося лише найкраще: команда компанії, якість та витривалість продукту. Адже окрім початкової високої міцності та комфорту виробів, команда постійно працює над їх удосконаленням, спираючись на відгуки та пропозиції користувачів. 

Сподіваємось, що компаній на кшталт ТТХ на українському ринку стане більше і це наблизить нас до бажаної перемоги. 

За матеріалами пресрелізу 
Обговорити з іншими читачами:
Погода