Креативну індустрію запрошують підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі з інфодемією

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Український католицький університет (УКУ) та INSCIENCE закликають представників креативної індустрії підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі за факти та доказову медицину в соціальних мережах.

Комментарии 868

Для цього креативникам пропонують надати 30-денну про боно підтримку зі створення та просування digital контенту медичного або наукового працівника у Facebook, Instagram або TikTok.

У грудні 2020-го на базі Школи журналістики та комунікацій УКУ партнери запустили безоплатну онлайн-програму “Соціальні мережі для медиків та дослідників. Як популяризувати медицину та науку онлайн?”. 60 лікарів-практиків і дослідників із різних галузей вивчають, як розвивати персональний бренд і вести популярні блоги, щоб цікаво розповідати корисну та правдиву інформацію про науку та медицину, зокрема – про COVID-19 та вакцинацію.

Серед учасників програми – студенти-медики та фахівці з 20-річним стажем, лікарі міських лікарень та сільських амбулаторій, інфекціоністи, педіатри, біологи та багато інших.

У лютому 2021 року учасники курсу завершують своє навчання та починають робити перші самостійні кроки у соціальних мережах. Навички, підтримка та поради спеціалістів можуть стати вирішальними для успіху їхнього контенту та мотивації продовжувати просвітницьку діяльність.

“Неправдива інформація завжди становила загрозу, а сьогодні вона особливо небезпечна для життя та здоров'я людей. З'являється все більше фейків та дезінформації про COVID-19 та інші захворювання, лікування, вакцинацію тощо. Щоб захистити здоров’я дітей та дорослих, ми підсилюємо голоси справжніх експертів та просимо креативну індустрію допомогти”, – розповідає Анна Суходольська, голова поведінкових та соціальних комунікацій Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.

“60 учасників курсу – це люди, які не побоялися кинути собі ще один виклик і почати вчитися новому. Вони мають різний досвід та спеціалізації, але вмотивовані не лише будувати власний бренд чи знаходити клієнтів завдяки соціальним мережам, а займатися просвітництвом, говорити цікаво і доступно про важливі наукові питання та підіймати авторитет доказової медицини і науки. І в цьому ми хочемо їх підтримати”, – зазначає координаторка курсу, керівниця магістерської програми з медіакомунікацій УКУ Олена Кулигіна.

До участі запрошуються креативні, комунікаційні та digital агентства, експерти із digital комунікацій, копірайтери та дизайнери. 30-денна digital підтримка лікаря або науковця може полягати в окремих послугах – наприклад, допомозі з дизайном або текстами, але комплексна робота зі створення, планування та аналізу контенту буде особливо цінною.

Чекаємо на вашого листа із заявкою на участь або питаннями на go@inscience.io до 1 лютого. У листі просимо вказати, який формат підтримки ви готові надати.

Програма “Соціальні мережі для медиків та дослідників. Як популяризувати медицину та науку онлайн?” проходить у партнерстві з Агенцією США з міжнародного розвитку (USAID).

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода