Kredobank запустив кампанію проти ліні

Замість того, щоб байдикувати та витрачати час на цей нудний реліз, ви б могли одразу перейти до перегляду роликів. Але чомусь продовжуєте його читати. Ми це виправимо.

Комментарии 921

Обережно, сухий текст:


Перекредитування — банківський продукт, покликаний знизити фінансове навантаження користувачів позикою. Він погашає існуючий кредит клієнта з невигідними умовами в іншому банку і надає новий за нижчою процентною ставкою.

Здавалося б, що причин не скористатися такою вигідною послугою не знайти. Але поки цього не зроблено, грошики тікають.

Отож не варто лінуватися та марнувати свій час, а поспішити за рефінансом у Кредобанк.

Розповідати можна багато, але, по-перше, вже лінь, а, по-друге, копірайтер не встиг дописати реліз та побіг в Kredobank за рефінансом.

 Kredobank: Рефінанс

З лінню боролися:

Клієнт: JSC Kredobank

Директор Департаменту маркетингу: Ярина Зозуля

Заступник директора Департаменту маркетингу: Христина Локтєва

Агентство: Adsapience

Creative Director: Юрій Горбачевський
Senior Copywrite: Владислав Івасюк
Art Director: Тарас Бай
Client service director: Анна Царенко
Senior Account Manager: Тетяна Панченко

Production: SpecialThanks

Director: Andrey Gnyot

DOP: Mykola Yefymenko

1 AD: Sergey Kornienko
Executive Producer: Jevgen Gurkivskyi
Production manager: Kostya Galyko

Style: Dina Golubeva
Editor: Andrey Gnyot

Color correction: Olya Korzhinskaya

Post Production: Chupacabra 

Music: Propeller

Sound: Pustarnakov Aleksandr

За матеріалам прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода