Kronenbourg 1664 та Yellow Clutch Advertising задрапували синім Ukrainian Fashion Week

Вже сьогодні, 31 серпня, стартує черговий Ukrainian Fashion Week з концепцією No Season. Офіційним спонсором минулих сезонів — осінь-зима та весна-літо — було найвідоміше пиво Франції Kronenbourg 1664.

Комментарии 1181
Kronenbourg 1664 та Ukrainian Fashion Week ідеально пасують одне одному. Адже у всьому світі Kronenbourg 1664 асоціюється з виявом гарного смаку. А в межах глобальної ініціативи L’Atelier Bleu бренд представляє фешн-ідеї, які вражають.
Для модної активації на лютневому Ukrainian Fashion Week у Yellow Clutch Advertising вигадали Fashion Drapage. Слово «Drapage» раніше було невідомим для українських модників, його запозичили із французької мови. Драпаж — це вміння кутюр'є створити образ за допомогою нитки, голки та власного таланту прикрасити манекен тканиною. Звичайно, синьою тканиною!

Щоб презентувати Fashion Drapage публіці у всьому блиску, бренд запросив найвідомішого українського модельєра та телеведучого Андре Тана. У компанії трьох популярних лайфстайл-блогерів протягом трьох днів він створив три образи, надихаючись французькими іконами стилю різних епох: маркізою Помпадур, Едіт Піаф, Сарою Бернар.

L’Atelier Bleu стало однією з найпопулярніших бренд-зон минулого Ukrainian Fashion Week.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода