Крутіше за Backstreet Boys: нова рекламна кампанія COMFY

COMFY разом із креативною агенцією Banda створила нову іміджеву рекламну кампанію. Вона пояснює, чому COMFY — #НАМБЕРВАН по домашнім гаджетам.

Комментарии 1635

Новий рекламний ролик виконаний у стилі музичного кліпу гуртів 90-их із нативно розставленими домашніми гаджетами на майданчику. Головними героями стали COMFY band — музичний гурт молодих хлопців із драйвовою музикою, танцями й технікою. У кампанії знявся також Ігор Хижняк, CEO COMFY.

У пісні ролика пояснюється, чому COMFY — це #НАМБЕРВАН по домашнім гаджетам: мережа першою робить релізи гаджетів на ринку, на сайті comfy.ua можна знайти потрібний товар за 9 секунд, а протягом години в магазинах продають близько 800 товарів.

«Мало хто любить дивитися рекламу, тому ми зробили таке, що нікого не залишить байдужим.

У минулому році ми вперше почали говорити про лідерство, використовуючи слоган «COMFY — це #НАМБЕРВАН по домашнім гаджетам», тому настав час розповісти, що за цим #НАМБЕРВАН стоїть. Тим більше, розповісти нам є що й навіть більше!

Наша реклама завжди несподівана, самоіронічна, смілива і при цьому раціональна з точки зору сезону, категорії або товарів. Цього разу ми зробили рекламу про себе, тому що у справжнього лідера така реклама повинна бути.

Ми впевнені, що така іміджева кампанія нікого не залишить байдужим — і це також про те, як бути #НАМБЕРВАН», — Head of Brand content and Creative COMFY Ярослав Чепурняк.

Нова рекламна кампанія буде транслюватися в ЗМІ, на телебаченні й радіо, у діджіталі й магазинах мережі до осені, тому мотив пісні з відео встигне запам'ятати кожен.

 video
 video
 video
 video

Рекламний ролик вийшов не тільки ефективним в плані донесення основних меседжів компанії, але і дуже красивим: ви ж бачили той танець під дощем від COMFY band? Беріть парасольки і дивіться відео ще раз!

COMFY:

Наталія Кошова

CMO: Марія Назаренко

Head of Brand content and Creative: Ярослав Чепурняк

Head of Marketing Communication: Ірина Тонких

Banda

Creative Director: Ярослав Сердюк

Creative Director: Артем Карелін

Senior Strategist: Нік Трегуб

Art Director: Йорг Скоробагатов

Copywriter: Лена Рудковська

Designer: Женя Величев

Team Lead: Лена Заяць

Project manager: Стеша Верейці

23/32

Режисер: Олег Томін

Виконавчий продюсер: Леся Січкіна Оператор: Антон Фурса

Продюсер: Маша Панасюк

1AD: Аліна Краснянська

Хореограф: Ліза Русина

Кастинг: Карина Мельниченко

Макіяж артист: Есмурзіева Наталія

Стиль: Голубєва Діна

Монтаж: Вікторія Дворнікова

Кольорокорекція: Марина Ткаченко

Постпродакшн продюсер: Максим Кобзистий

Постпродакшн: Coffepost

Музика та звук: Саша Філоненко & Baker Street

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода