Кусай! Про втому забувай

Нові іміджеві ролики для Molendam від креативних агенцій Play та Vertigo.

Комментарии 964

Поки ти насолоджуєшся довгоочікуваною паузою разом з плавленим сирком Molendam, корівка підстрахує з буденними справами, — такою була творча ідея від Play. Реалізацією задуму з інтегрованою графікою опікувались у Vertigo. Результатом співпраці стала серія надзвичайно милих знімально-тридешних роликів, якими з радістю ділимося з вами.

Яскрава корівка Molendamа з'явилася в минулій рекламній кампанії бренду, коли в пошуках позиціонування, яке б дозволило підкреслити унікальний для ринку формат плавлених сирків, ми зруйнували всі стереотипи та зробили їх стильними. Для просування бренду створили даму з Молендаму – стильну і сучасну корівку, в якої навіть свій Інстаграм акк є. Рекламна кампанія видалась настільки виразною та яскравою, що ми не змогли попрощатися з епатажною героїнею і дали їй нове життя, ще більш масштабне та значиме в житті бренду.

Після фокус-груп ми виявили, що більшість сучасних жінок постійно знаходяться у справах. Зайняті як не роботою, так домом - усім, крім себе. Намагаючись всюди встигнути, вони іноді не мають часу зробити паузу та побути наодинці з собою, щоб розслабитись і перезарядитись. Саме для таких повсякденних супергероїнь ми вирішили зробити смачну перерву для відновлення сил та настрою.

Кілька триде-пластичних операцій і стильна дама з Молендама стала ходити на двох лапах, а двома іншими розганяти хмари, даруючи безтурботну паузу тим, хто куштує плавлений сирок Molendam.

Адже плавлені сирки Molendam – це не просто їжа, це така собі «паличка виручалочка» . Коли немає часу, сил, натхнення або місця готувати, але хочеться підкріпитись чимось смачненьким, забути про метушню і на хвилинку розслабитись.

 video
 video
 video

Своїми роботами команду надихнув відомий комерційний фотограф Енді Мар. Однією з основних задач було створення досить натуралістичного образу головної героїні. Для цього на розробку 3D моделі персонажа витратили близько місяця, а відзняли історію за один день. Окрім ключового зображення та відеоряду команда розробила також серію банерів.

Client:
Marketing Director — Марія Балюк
Head of Marketing Department — Ірина Ігнатко
Marketing Manager — Ольга Крамарчук

Agency: Play
Founder — Дмитро Білоусов
Account Manager — Анастасія Шепель
Copywriter — Андрій Веретинський
Art Director — Ольга Ульянчик

Production & Post: Vertigo

Managing Director — Денис Мартинов
Director — Максим Бичок
Producer — Юлія Марфич
DOP — Макс Малиновський
1stAD — Яніна Кучер
Gaffer — Нікола Булавський
Focus Puller — Тарас Скрипник
Production Designer — Володимир Клим
Food Stylist — Анна Галкіна
Wardrobe Stylist — Анна Образцова
Make Up Artist — Анна Савченко
Admin — Слава Ивасишен
3d Team Lead — Олександр Бєлов
Composting — Анатолій Самойленко
Editor — Максим Боровик
Color Correction — Дмитро Самусь
Photographer — Віталій Онупко
Sound Design — Propeller studio


​За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода