Лідер власних думок: промокампанія казахстанського бренду IZI від SHOTS

Креативники із SHOTS створили та надалі супроводжують найбезкомпромісніший бренд телекому в Казахстані. Днями IZI оновили комунікацію

Коментарі 1178

Нова кампанія називається «Інтернет без нав’язаних правил». Вона стверджує IZI як оператора з найвигіднішим мобільним інтернетом, де ти сам керуєш тарифним планом. Кампанія побудована на інсайтах інет-життя в характерному зухвалому izi-стилі.

«В інтернеті є купа неписаних правил: інстаграм-стандарти, політика лайків, культ успіху та всюдисущі тренди. Більшість із них — це снобізм і комплекси. А якщо просто забити на все це? Тож наша комунікація про молодих і класних, що вибирають жити за власними правилами. І насамперед подобатися собі, а не іншим», — розповідає Head of Art SHOTS Петро Стороженко.

— Як ти розслабляєшся?

— Я не напружуюсь)))

 IZI :: BOY.mp4
— Лайкнути себе — це зашквар?
 IZI :: GIRL.mp4
За матеріалами прес-релізу.
Обговорити з іншими читачами:
Погода