ЛІГА: ЗАКОН змінює фірмовий стиль та позиціонування на ринку

До свого 30-річчя компанія «ЛІГА: ЗАКОН» оновлює свій логотип як символ зміни у бізнес-підходах до продуктів компанії та позиціонуванні на ринку. Новий образ більш точно відповідатиме сучасному диханню бренду, в основі якого незмінно залишаються такі цінності як незалежність, відповідальність, довіра та командність.

Комментарии 1418

Бренду ЛІГА 30 років. Характер сформовано. Є сталі звички і принципи, як і багаторічна репутація. Втім триває постійний ріст та розвиток. Відбуваються внутрішні зміни, які обов’язково знаходять відображення у зовнішньому вигляді бренду. Нове візуальне рішення є більш технологічним і сучасним, що відповідає наявному стану бренда. При цьому образ не змінюється радикально, до непізнаваності. Це свідчить про те, що компанія зберігає свій досвід і відповідає за сталі цінності, такі як довіра, репутація, якість, але при цьому оновлюється технологічно, пропонуючи ринку корпоративні рішення для всієї компанії, що об'єднують власників, топ-менеджерів і всіх співробітників.

«Протягом 30-річної історії компанії її офіційний стиль періодично змінювався. І ось зараз ми знову відчуваємо, що «звичний і улюблений костюм» вже не пасує нам, як би того хотілося. Ми настільки швидко змінюємося, що оболонка зараз не відповідає вмісту, а образ перестав відображати все те, що компанія пропонує своїм клієнтам. При цьому у всіх варіантах фірмового стилю був символ, який залишався незмінним по суті і лише набував різних форм. Це символ інформаційних хвиль. В оновленому логотипі він з новою силою передаватиме суть сучасного стану бренду ЛІГА: ЗАКОН», - розповідає директор з маркетингу компанії ЛІГА: ЗАКОН Ірина Холод.

Інформаційні хвилі оновленого логотипу складаються у форму сходинок, що транслює сучасну суть бренду «ЛІГА: ЗАКОН» — Think digital – думай в цифровому форматі». Це рух вперед і вверх: постійне перетікання інформації на нові, вищі рівні, завдяки чому прийняття якісних бізнес рішень для користувачів буде набагато швидшим і простішим. В основі цього руху є першочерговість дотримання принципу «Бути на крок попереду». Завжди. Задля того, щоб випереджати наявні потреби споживача і давати йому саме те, в чому у нього виникне потреба завтра.

В ході рестайлінгу обидві частини логотипу, символ і назва компанії, збереглися: у зміненому, але пізнаваному вигляді. Шрифтова частина пов’язує компанію з її основним продуктом – комплексною ІТ-платформою для бізнесу LIGA360. Візуально це впевнений геометричний гротеск, що має на меті донести відчуття надійності, технологічності та сучасності.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода