Дочка супермоделі Кейт Мосс стала амбасадором американського підрозділу бренду Yves Saint Laurent Beauty. Про це пише WWD.
Ліла Мосс братиме участь у рекламних кампаніях косметичних продуктів, наприклад, тональних основ, помад та інших. За словами моделі, її улюблені товари у бренді зараз – туш Lash Clash та бальзам для губ Rouge Volupté Candy Glaze.
«Мої стосунки з красою пов'язані з тим, щоб почуватися і бути впевненою в собі. Я завжди робила природний макіяж, але люблю більше експериментувати, коли виходжу у світ», - сказала вона.
Ліла Мосс наголосила, що їй подобається підхід бренду до краси. У 16 років дочка Кейт Мосс дебютувала у модельному бізнесі як особа рекламної кампанії Marc Jacobs Beauty у 2018 році.