Лінія магазинів EVA вперше в своїй історії реалізувала 100 мільйонів одиниць товару ВТМ та розпочала тестування нового каналу продажів

«Лінія магазинів EVA вперше у своїй історії перетнула психологічний рубіж у 100 мільйонів одиниць товару власних торгових марок, які реалізувала протягом року та має у своєму портфелі 48 ВТМ. Зараз компанія розпочала тестування нового інструменту продажів товарів ВТМ через вендингові апарати», - про це під час zoom-конференції для ЗМІ заявила директорка департаменту власних торгових марок Лінії магазинів EVA Галина Ободець.

Комментарии 729

Вона також повідомила, що безконтактна торгівля стане одним з трендів вітчизняного рітейлу і саме зараз компанія РУШ запроваджує новий формат торгівлі. Перші три апарати встановлено в київських ТЦ «Піраміда» і «Retroville» та дніпровському «Каравані», у яких можна придбати колготки власної торгової марки — Viv’en Petty. Рішення про масштабування бізнесу буде прийнято весною 2021 року за результатами роботи в цьому сезоні.

У разі успішності вендингового експерименту Лінія магазинів EVA планує встановити ще близько 10 апаратів на нових локаціях, на яких не має магазинів мережі. Розглядається також варіант розміщення не лише в торговельних центрах, а й в установах, де працюють чи навчаються клієнти мережі, але через брак часу не завжди можуть здійснити покупки в магазинах.

Окрім апаратів з продажу панчішно-шкарпеткових виробів, які змінюватимуть асортимент залежно від сезону, розглядається можливість встановлювати вендингові апарати і з продажу косметичних товарів, які за параметрами упаковки відповідатимуть вимогам безконтактних роботів. Ще у планах компанії впровадження електронних цінників у вендингових апаратах, що буде зручно не лише покупцям, але й персоналу компанії. Адже в період акцій не треба в кожному апараті переклеювати цінники – достатньо ввести через комп’ютер нову, акційну, ціну.

«Зараз компанія використовує орендовані апарати, програмне забезпечення для яких прописали ІТ-фахівці Лінії магазинів EVA, але в перспективі компанія може купувати власне обладнання. Купівля кожного такого апарату може обійтися в 3 тис. євро, з очікуваним терміном окупності - до двох років», - говорить ще одна з учасниць zoom-конференції для ЗМІ бренд-менеджер Лінії магазинів EVA Анна Гороховик.

Вона також зазначила, що при купівлі товарів через вендингові апарати, у покупців не має жодних проблем з отриманням решти, оскільки безконтактні роботи не працюють з готівкою, але для розрахунку приймають усі види платіжних карт і з чіпом, і з магнітною стрічкою. За словами бренд-менеджера, процедура покупки потребує не більше 10-15 секунд. Для цього необхідно обрати товар, знайти і вибрати його на сенсорної панелі, оплатити за допомогою банківської карти і отримати товар у вікні нижньої частини апарату.

Для підтвердження своїх слів, Анна продемонструвала журналістам відео, на якому особисто здійснила тестову покупку, а також розповіла про особливості роботи вендингових апаратів та їх поширеність у країнах Європи та Азії.

 video
Як зазначили представники компанії, доля торгової марки Viv'en в категорії становить 50% та близько 10% серед товарів власних торгових марок.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода