«La vie en bleu». Сумісний проєкт Соні Плакидюк та Kronenbourg 1664 у рамках UFW

«La vie en bleu», або «Життя у синьому кольорі», — це серія фоторобіт від відомої української фешн-фотографині Соні Плакидюк у колаборації з брендом Kronenbourg 1664.

Коментарі 1835

Презентація виставки відбулась під час ювілейного Ukrainian Fashion Week 2022-2023. За розробку та реалізацію ідеї відповідала креативна команда TABASCO разом із партнерами — агентством Promotion Technologies, які також є частиною холдингу CMS Group.

Kronenbourg 1664 — бренд французького походження, країни моди та витонченого смаку, який переосмислив відпочинок, надавши йому більшої вишуканості та почуття стилю. Саме тому Ukrainian Fashion Week стала вдалою для бренду локацією, щоб наблизитися до своєї аудиторії. І вже три роки поспіль Kronenbourg є спонсором головної фешн-події країни.

На цьогорічному UFW бренд був представлений як арт-простір K1664. Там й відбулася  презентація спільного із Сонею Плакидюк проєкту «La vie en bleu». Це візуально-цікава історія, в якій поєднано трендовий синій колір бренду, сучасну моду та частинку Франції.

Соня Плакидюк створила роботи, в яких органічно поєднано її унікальне бачення, естетика синього кольору та характер бренду. Тому цей кейс став win-win проєктом як для фотографині, так і для Kronenbourg 1664. Кожна сторона змогла проявити власну сутність, тож на головній фешн-події року проєкт мав шалений успіх.

Ксенія Лосінець, бренд-менеджер ТМ Kronenbourg 1664:

«Передусім хотілося б подякувати організаторам Ukrainion Fashion Week. Уже 25 років вони об’єднують не тільки найкращих дизайнерів і представників української моди, а й створюють місце для органічних та цікавих інтеграцій бренду. Саме тому бренд Kronenbourg 1664 був на UFW. І не один. На фешн-допомогу нам прийшла Соня Плакидюк. Працюючи разом над проєктом «Життя у синьому кольорі», вона не тільки втілила наш задум  показати світ моди крізь призму нашого брендового кольору, а й дала змогу нам, людям, які тривалий час працюють з Kronenbourg, подивитися на наш продукт інакше».

Додатково у соцмережах проводився розіграш запрошень — і 10 щасливчиків отримали  шанс відвідати презентацію проєкту від Соні в арт-просторі K1664.

За матеріалами пресрелізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода