Лайфселень починається з lifecell

Агентство Mullenlowe Adventa разом із командою lifecell створили рекламну кампанію для крутезної нової акції.

Комментарии 1724

Відтепер абоненти тарифу Лайфхак можуть сплачувати абонплату не раз на 4 тижні, а раз на цілих 6 тижнів!

Така класна пропозиція вимагала не менш класної креативної ідеї.

Звичайно, ми могли б просто магією постпродакшену перетворити 4 тижні на 6, але ми здатні на великі дива, тому винайшли новий календарний місяць – Лайфселень.

Щоб розповісти про нього, ми переінакшили стару казку про 12 місяців на новий діджитальний лад.

Місяці збираються на екстрене засідання у зв'язку з тим, що їх постійно скорочують мобільні оператори. Ситуація здається безвихідною, доки не втручається найдоооовший місяць Лайфселень.

І, якщо Лайфселень подовжив час для абонентів Лайфхак, то у команди, яка займалася створенням цього ролика, навпаки, часу було обмаль – лише два тижні! Але завдяки злагодженій командній роботі справжніх професіоналів усе вдалося.

Бажаємо приємного перегляду ролика на телеканалах країни та, звичайно, тут, на нашому ютуб-каналі. І, якщо ви ще не абонент тарифу Лайфхак, терміново підключайтеся, це насправді вигідно

 video

Lifecell Marketing Team:

Анна Дзюба – Head of marketing & digital communication

Ольга Щупак – Brand management and communication expert

Веста Гунченко – Brand management and communication expert

MullenLowe Adventa

Production: CashmereFilms Ukraine

Director – Стас Гуренко

DoP – Дмитрий Максименко

Postproduction: Wizard Postproduction & Digital


sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода