«Бренд Bosch, зазвичай, асоціюється з якістю і технологічністю. Це серйозний і стриманий німецький бренд. Але нова креативна платформа #LikeABosch пом'якшила цю «холодну» стриманість і зробила бренд ближчим до користувача і більш душевним, а ми в Serviceplan Ukraine давно мріяли втілити в життя стильну та веселу історію в межах цієї платформи. Мрії збуваються! І ми дуже раді, що наш новий ролик має всі шанси бути адаптованим для іноземних ринків, як і попередні наші роботи для Bosch. Ми пишаємося, що ролики, створені нами в Україні, ротуються далеко за межами нашої країни» - підкреслив Ігор Клименко, креативний директор Serviceplan Group Ukraine.
ActiveHumidity від Bosch – це справді свіже рішення для здорового життя, яке піклується не тільки про ваші улюблені овочі, але й про якість вашого життя, адже кількість походів до магазину тепер теж можна зменшити в 4 рази.
«Укорінений в культурі інтернет-мемів вислів «Like a Boss» («Як бос») позначає виконання складного завдання елегантно і без зусиль. Bosch адаптував цю потужну й загальнозрозумілу алегорію, щоб запропонувати обіцянку: користуючись неперевершеними приладами Bosch, ви почуватиметеся #LikeABosch («Як Bosch»), – розповіла Коріна Тришин, Brand Communication Manager ТОВ «БСХ Побутова Техніка». – Це просте і потужне повідомлення підкреслює визначні інновації в асортименті продукції Bosch. Із Bosch кожен може майстерно впоратися з повсякденними завданнями та зробити своє життя більш зручним, плідним і здоровим».