Лайкни “Лайку”

Saatchi & Saatchi Ukraine створили два рекламні ролики для бренду “Лайка”

Комментарии 923
Бачили-бачили, а там лайка у рекламі морозива? Нічого дивного. Адже це яскравий врив морозива “Лайка” від “VICI Україна” у діджитальне комунікаційне поле. Вривався бренд разом із агенцією Saatchi&Saatchi Ukraine, що входить до комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine.


Літо — спекотна пора для виробників морозива, а цьогорічне ще й видалося шалено морозивним. Тому бренд “Лайка” захотів вийти з комунікацією вперше так яскраво, щоб запам`ятатися з першого погляду. Й отримати лайк з першого лизь.


 video
 video
В центрі історії, звісно, смачнюче морозиво. Таке смачне, що найбільш неприємні речі, моменти, і навіть коти, подобаються головному герою - лайкомену, що зійшов з логотипу продукту. Бо коли смачно, то і світ навколо приємніший.
Лайкомен демонструє це на власному прикладі.
Шалена спека? А з морозивом “Лайка” їй лайк!
Кіт перед очима? А з морозивом “Лайка” лайк і йому!


Подібне позитивне ставлення до світу охоплює, наче вірус. І неможливо не прослідувати за закликом “Лайкни лайку!”.

За матеріалами прес-релізу.
Обсудить с другими читателями:
Погода